Zmiany w agencji Sport Evolution. Powstaje SE Group
Damian Jursza

Marketing sportowy to branża stosunkowo młoda, której rozwój mógłby być szybszy, gdyby osoby zarządzające polskim sportem dostrzegały olbrzymi potencjał w niej tkwiący. Niestety bywa z tym różnie. Tym bardziej cieszy każdy sukces i rozwój polskich firm, które poruszają się na tym niezwykle trudnym rynku.
Dziś otrzymałem informacje prasową o zmianach w Sport Evolution. To jedna z największych agencji zajmujących się marketingiem sportowym w Polsce. Firma, która od paru lat dynamicznie się rozwija, udowadniając, że da się połączyć sport z biznesem. Do największych sukcesów Sport Evolution zalicza się odbudowanie prestiżu maratonu w Łodzi („Maraton roku 2011” w głosowaniu internautów), obsługa marki ActiveJet (sponsora głównego Legii Warszawa) czy spopularyzowanie triathlonu w Polsce (stworzenie największej imprezy w Europie Środkowo-Wschodniej). Lista osiągnięć jest znacznie większa, ale każdy zainteresowany może się z nią zapoznać w internecie.
W ramach zmian firma odświeżyła logotyp oraz stronę internetową (to cieszy, bo bardzo często w pogoni za nowym klientem, zapomina się o tym jak ważne jest kreowanie własnego wizerunku). Najważniejszą zmianą jest jednak konsolidacja wszystkich spółek należących do grupy i stworzenie marki SE Group. W jej skład poza agencją Sport Evolution weszły MLD Solution (agencja reklamowa i trade marketingowa) oraz Wydawnictwo Sportowe i Naukowe (właściciel serwisu AkademiaTriathlonu.pl oraz wydawca debiutanckiej książki Łukasza Grassa pod tytułem „Trzy mądre małpy”).
– Przez te kilka lat firma bardzo się zmieniła i rozrosła. Agencja zatrudnia obecnie 11 konsultantów i kilkudziesięciu stałych współpracowników w całej Polsce. Oprócz biura w Warszawie mamy też swoich przedstawicieli w Łodzi i Trójmieście. Rocznie realizujemy kilkadziesiąt dużych projektów sportowych. Jesteśmy sprawnym zespołem, który radzi sobie równie dobrze z organizacją eventów, jak i marketingiem oraz public relations w sporcie – mówi w oficjalnym komunikacie Michał Drelich, dyrektor zarządzający Sport Evolution.
Trzymam kciuki za dalszy rozwój.
Polecam zapoznać się także z mini cyklem artykułów dotyczącym porad dla początkujących marketingowców, w których głos zabiera m.in. przedstawiciel Sport Evolution.
II Jakie trzeba mieć predyspozycje?
[Fot. freefotouk/Flickr]