Koniec bloga marketingsportu.pl
Damian Jursza

Ciężki jest żywot blogów o marketingu sportowym. Rodzą się i upadają. Wraz z końcem listopada na stronie marketingsportu.pl ukazała się ostatnia notka. Był to jeden z najdłużej działających projektów tego typu w polskiej sieci.
Blog prowadzony był przez 7 lat przez Kamila Kwaśniaka. Wcześniej działał pod nazwą reklaMAN. Zapytany o przyczyny zaprzestania blogowania autor odpowiedział:
@Pracawsporcie Brakuje czasu, coraz mniej czuję polską blogosferę (emigrant here :)), profiluję się na trochę inne tematy. Temat zamknięty
— Kamil Mark Kwasniak (@kamil_kwasniak) November 28, 2015
Stronie zniknie z sieci w połowie 2016 rok (do tego czasu Kamil opłacił domenę). Czytelnikom z pewnością brakować będzie cotygodniowych podsumowań najważniejszych wydarzeń w branży sportowej, które były ciekawą dawką inspiracji.
[fot. Viktor Hanacek]