Robert Lewandowski króluje na Facebooku

2013 był bez wątpienia rokiem Roberta Lewandowskiego. Polski napastnik radził sobie równie wybornie na boiskach Bundesligi jak i na… Facebooku. Stając się tym samym jedną z najpopularniejszych polskich „marek” w social media.

Wywiad: Damian Juszczyk – dziennikarz i marketingowiec

Marząc o pracy w sporcie pewnie wielokrotnie zastanawialiście się jak podnieść swoje kwalifikacje. Czy warto studiować zagranicą – zdradza Damian Juszczyk, który ukończył studia organizowane przez koszykarską Euroligę i Uniwersytet Ca’Foscari w Wenecji.

10 zasad Social Media Policy w klubie sportowym

Social Media Policy powinny być zbiorem zaleceń opartych na gentelmen’s agreement, a nie surowym regulaminem, którego nikt nie przestrzega. Zobacz jak wygląda SMP dla klubu sportowego.

Social Media Policy

Niewykluczone, że wkrótce w każdym klubie sportowym zacznie obowiązywać Social Media Policy. Ostatnie wyczyny młodego piłkarza Legii Warszawa pokazały jak bardzo jest to konieczne.