Wywiad: Adrian Macielak – Sport Managment Academy

Czytelniku marzysz o pracy w sporcie? Uczestnicz w inicjatywach Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie SGH w Warszawie. Warto! O trwających właśnie warsztatach Sport Management Academy opowiada Adrian Macielak, koordynator tego projektu.

Real-time marketing czyli jak wykorzystać zaćmienie

Real-time marketing to już nie trend, to normalne działania w social media. Polega na tym, żeby bieżące, najlepiej spontaniczne wydarzenia wykorzystać do promocji własnej marki. Trzeba to oczywiście robić błyskawicznie, czyli komunikować w momencie kiedy dane zdarzenie ma miejsce. Z broni tej coraz częściej korzystają kluby sportowe, używając RTM w codziennej komunikacji. Dobrym przykładem było […]

Sprawdź czy mógłbyś zostać sędzią piłkarskim

Oglądając mecze piłkarskie irytują Cię pomyłki sędziego? Często zdarza Ci się podważać decyzję sędziowskie? Chciałbyś sprawdzić czy nadawałbyś się do roli arbitra?