Specjalista ds. Marketingu
Dołącz do startupu wprowadzającego rozwiązania Smart City i pomóż mieszkańcom, cieszyć się pełnią życia w mieście!
Naszą misją jest cyfryzacja procesu zarządzania obiektami sportowymi i edukacyjnymi. BallSquad stał się oczywistym wyborem do mierzenia się z nowymi wyzwaniami, które stoją przed administracją publiczną.
Wymagania:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
- Angielski na poziomie B2 lub wyższym;
- Licencjat z zakresu marketingu, biznesu, komunikacji lub pokrewnego obszaru;
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziale marketingu, reklamy lub PR, najlepiej w pracy praktycznej, nie tylko delegując zadania do zewnętrznych agencji;
- Znajomość zasad optymalizacji treści i struktury witryn w celu poprawy pozycji w wyszukiwarkach i zwiększenia ruchu organicznego (SEO);
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych PPC na różnych platformach w celu maksymalizacji ROI i zwiększenia konwersji;
- Zdolność do opracowania i wdrażania strategii e-mail marketingu w celu zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży;
- Doświadczenie w nadzorowaniu kampanii reklamowych płatnych, optymalizacji stawek i strategii targetowania;
- Umiejętność monitorowania skuteczności kampanii marketingowych oraz interpretacji danych;
- Znajomość platform automatyzacji marketingu do usprawnienia procesów i automatyzacji zadań;
- Umiejętność prowadzenia potencjalnych klientów przez lejek sprzedaży;
- Osiągnięcia w koordynacji i prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych;
- Samodzielność, umiejętność zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne;
- Podejście growth-hackingowe do realizacji zadań;
- Bieżąca znajomość systemów i narzędzi do zarządzania projektami (Click Up, G Suite, Slack itp.) oraz narzędzi takich jak Google Analytics i Excel;
- Zainteresowanie marketingiem cyfrowym i chęć dalszego rozwijania się.
Twoje codzienne zadania:
- Identyfikowanie luk i możliwości w naszych strategiach marketingowych;
- Aktywne proponowanie nowych rozwiązań i ich realizacja;
- Opracowywanie planów marketingowych i komunikacyjnych, uwzględniających strategię biznesową, sezonowość i obecne trendy;
- Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem oraz strategią budowania marki;
- Pomoc w tworzeniu angażujących treści do maili, mediów społecznościowych i materiałów sprzedażowych;
- Wsparcie dla zespołów sprzedażowych i operacyjnych;
- Skuteczne mierzenie i prezentowanie wyników działań marketingowych.
Co oferujemy:
- Praca na pełen etat;
- Wynagrodzenie: Między 5000 - 6000 pln netto (UZ/B2B);
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Płatny urlop;
- Pracę w dynamicznej dzielnicy Warszawy, na Powiślu. Biuro znajduje się w pięknym budynku BUW przy ul. Dobrej 56/66 z ogrodem na dachu;
- Dostęp do kursów i certyfikatów z zakresu marketingu cyfrowego;
- Wydarzenia integrujące zespół: panele dyskusyjne, warsztaty, networking
- Pracę w zespole wielokulturowym, bardzo otwartym na dzielenie się wiedzą i integrowanie Cię w projekty;
APLIKUJ na job@ballsquad.pl, odpowiadając na poniższe pytania za pomocą e-maila:
- Dlaczego chcesz do nas dołączyć?;
- Czy masz coś do podzielenia się z nami? (portfolio, projekty, pomysły, ...);
- Dodaj w temacie e-maila: "Specjalista ds. Marketingu";
- Załącz swoje CV.
Opublikowano 22 kwietnia 2024
Najnowsze oferty pracy
wcz.
wcz.
wcz.
Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.