Specjalista ds. Marketingu

Dołącz do startupu wprowadzającego rozwiązania Smart City i pomóż mieszkańcom, cieszyć się pełnią życia w mieście!

Naszą misją jest cyfryzacja procesu zarządzania obiektami sportowymi i edukacyjnymi. BallSquad stał się oczywistym wyborem do mierzenia się z nowymi wyzwaniami, które stoją przed administracją publiczną.

Wymagania:

  1. Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
  2. Angielski na poziomie B2 lub wyższym;
  3. Licencjat z zakresu marketingu, biznesu, komunikacji lub pokrewnego obszaru;
  4. Minimum 2 lata doświadczenia w dziale marketingu, reklamy lub PR, najlepiej w pracy praktycznej, nie tylko delegując zadania do zewnętrznych agencji;
  5. Znajomość zasad optymalizacji treści i struktury witryn w celu poprawy pozycji w wyszukiwarkach i zwiększenia ruchu organicznego (SEO);
  6. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych PPC na różnych platformach w celu maksymalizacji ROI i zwiększenia konwersji;
  7. Zdolność do opracowania i wdrażania strategii e-mail marketingu w celu zaangażowania klientów i zwiększenia sprzedaży;
  8. Doświadczenie w nadzorowaniu kampanii reklamowych płatnych, optymalizacji stawek i strategii targetowania; 
  9. Umiejętność monitorowania skuteczności kampanii marketingowych oraz interpretacji danych; 
  10. Znajomość platform automatyzacji marketingu do usprawnienia procesów i automatyzacji zadań; 
  11. Umiejętność prowadzenia potencjalnych klientów przez lejek sprzedaży; 
  12. Osiągnięcia w koordynacji i prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych;
  13. Samodzielność, umiejętność zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne; 
  14. Podejście growth-hackingowe do realizacji zadań; 
  15. Bieżąca znajomość systemów i narzędzi do zarządzania projektami (Click Up, G Suite, Slack itp.) oraz narzędzi takich jak Google Analytics i Excel; 
  16. Zainteresowanie marketingiem cyfrowym i chęć dalszego rozwijania się. 

Twoje codzienne zadania:

  1. Identyfikowanie luk i możliwości w naszych strategiach marketingowych; 
  2. Aktywne proponowanie nowych rozwiązań i ich realizacja;
  3. Opracowywanie planów marketingowych i komunikacyjnych, uwzględniających strategię biznesową, sezonowość i obecne trendy; 
  4. Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, e-mail marketingiem oraz strategią budowania marki;
  5. Pomoc w tworzeniu angażujących treści do maili, mediów społecznościowych i materiałów sprzedażowych;
  6. Wsparcie dla zespołów sprzedażowych i operacyjnych;
  7. Skuteczne mierzenie i prezentowanie wyników działań marketingowych.

Co oferujemy:

  1. Praca na pełen etat;
  2. Wynagrodzenie: Między 5000 - 6000 pln netto (UZ/B2B);
  3. Możliwość pracy hybrydowej;
  4. Płatny urlop;
  5. Pracę w dynamicznej dzielnicy Warszawy, na Powiślu. Biuro znajduje się w pięknym budynku BUW przy ul. Dobrej 56/66 z ogrodem na dachu;
  6. Dostęp do kursów i certyfikatów z zakresu marketingu cyfrowego;
  7. Wydarzenia integrujące zespół: panele dyskusyjne, warsztaty, networking
  8. Pracę w zespole wielokulturowym, bardzo otwartym na dzielenie się wiedzą i integrowanie Cię w projekty;

APLIKUJ na job@ballsquad.pl, odpowiadając na poniższe pytania za pomocą e-maila:

  • Dlaczego chcesz do nas dołączyć?;
  • Czy masz coś do podzielenia się z nami? (portfolio, projekty, pomysły, ...);
  • Dodaj w temacie e-maila: "Specjalista ds. Marketingu";
  • Załącz swoje CV.
Opublikowano 22 kwietnia 2024

Najnowsze oferty pracy

Socca SA
🇵🇱 Bydgoszcz💼 Pełny etat🏡 Hybrydowa
przedwczoraj
BK Turismo
🇪🇸 Spain🎓 Staż / praktyki🏢 Stacjonarna
3 dni temu
Polski Związek Jeździecki
🇵🇱 Polska💼 Pełny etat🏢 Stacjonarna
3 dni temu
Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.