Dwadzieścia lat KKSlech.com: od wakacyjnej zabawy do kibicowskiego monopolu

26 lipca 2005 roku  grupa nastoletnich kibiców Lecha Poznań uruchomiła stronę lechfans.za.pl, nie zdając sobie sprawy, że tworzy przyszłego monopolistę poznańskich mediów kibicowskich. Dwadzieścia lat później KKSLECH.com to największy nieoficjalny serwis o Kolejorzu z ruchem godnym pozazdroszczenia. TLDR? ;-) W tym artykule przeczytasz o: Historii powstania od wakacyjnej zajawki do zawodowego medium z milionami odsłon

Eksperci od rankingu UEFA. Kogo obserwować?

Eliminacje europejskich pucharów w pełni, a Polska na historycznie wysokim 13. miejscu rankingu UEFA. Lech Poznań już praktycznie w III rundzie Ligi Mistrzów po spektakularnym 7:1, pozostałe polskie kluby walczą o awans. Ich występy śledzi szczególnie grupa ekspertów, którzy każdy mecz polskich drużyn analizują pod kątem wpływu na współczynnik kraju. To oni jako pierwsi wiedzą,

90% piłkarzy Ekstraklasy ma konto na Instagramie

Najnowszy raport Instytutu Monitorowania Mediów pokazuje rolę Instagrama w polskim futbolu. 90% zawodników Ekstraklasy posiada swoje konto na tej platformie. Rekordzistą jest Lucas Podolski, który ma aż 5,7 miliona obserwujących, co stanowi aż 43% wszystkich fanów piłkarzy PKO BP Ekstraklasy. TLDR? ;-) W tym artykule przeczytasz o: Dominacji Lucasa Podolskiego, który z 5,7 miliona fanów

Mecz Lech – Breidablik przyciągnął ponad milion kibiców przed ekrany

Mecz Lecha Poznań z islandzkim Breidablikiem przyciągnął przed telewizory prawie 1,2 miliona widzów. Wtorkowe zwycięstwo 7:1 w drugiej rundzie eliminacji Ligi Mistrzów śledziło w szczytowym momencie nawet 1,3 miliona osób. To jeden z najwyższych wyników oglądalności TVP Sport w tym sezonie, co pokazuje ogromne zainteresowanie polskich kibiców europejskimi pucharami. TLDR? ;-) W tym artykule przeczytasz

The Wall – doping w NBA jak w Dortmundzie i Liverpoolu

Los Angeles Clippers wprowadzili w swojej nowej hali Intuit Dome specjalną trybunę dla najbardziej zagorzałych kibiców. „The Wall” to pierwsza tego typu inicjatywa w NBA, która czerpie bezpośrednio z europejskich tradycji kibicowania. Sektor z 4,500 miejsc ma zmienić sposób, w jaki Amerykanie postrzegają atmosferę na meczach koszykarskich. TLDR? ;-) W tym artykule przeczytasz o: Dwumiliardowej