Jak marki promują się na EURO 2016?

Właśnie rozpoczęło się EURO 2016. Oznacza to jedno, w tym miesiącu piłka nożna będzie dominowała we wszystkich przekazach medialnych. Sprawdziłem jak niektóre marki nie będące sponsorem imprezy próbują wykorzystać magię futbolu do własnej promocji. Oto kampanie, o których nie dowiesz się telewizji. PAYBACK Opinion Poll Popularny program lojalnościowy PAYBACK postanowił przeprowadzić badanie na swoich uczestnikach. […]

Wywiad: dr Katarzyna Burska – językoznawca z UŁ

O prawidłowej odmianie nazwisk sportowców, błędach, których powinni wystrzegać się młodzi adepci dziennikarstwa, oraz poziomie językowym przedstawicieli polskich mediów opowiada dr Katarzyna Burska, językoznawca z Uniwersytetu Łódzkiego, autorka publikacji poświęconych językowi sportu, od blisko dekady związana z serwisem iGol.pl, na którym pod jej okiem pierwsze dziennikarskie kroki stawiało ponad stu pasjonatów piłki nożnej. Zacznijmy zabawnie. Trzy […]

Jak kibice dzielą się emocjami w social media?

Ciekawy raport opublikował MasterCard. Sponsor Ligi Mistrzów przeprowadził badanie, którego celem było sprawdzenie jak kibice korzystają z kanałów social media.