Wywiad: Artur Fortuna – autor bloga Fortart.blox.pl

Fortart.blox.pl – jak dla mnie to absolutna perełka w polskiej blogosferze. Za  pomocą swojego bloga krakowianin Artur Fortuna od paru lat bezinteresownie przybliża dzieje klubu sportowego Cracovia. Co ważne robi to w niezwykle oryginalny sposób, publikując skany starych sportowych gazet! Niezwykła pasja, kronikarska precyzja i rzetelność sprawiają, że strona jest nieocenioną skarbnicą wiedzy na temat […]

Podsumowanie: kwiecień – czerwiec 2013

Za mną pierwszy kwartał istnienia bloga. Czas zatem na małe podsumowanie. Co trzy miesiące spodziewajcie się krótkiego raportu z dokonanych działań. Będzie to też mały przewodnik po artykułach, które być może gdzieś Wam umknęły, a warto do nich zajrzeć. Kwiecień W kwietniu największą popularnością cieszył się tekst przedstawiający zarobki dziennikarzy. Oparłem się w 100% na […]

Magazyn piłkarski dla kibiców Barcelony

FC Barcelona to obok Realu Madryt najpopularniejszy klub zagraniczny w Polsce. To z myślą o rodzimych kibicach Blaugrany powstał Flash BlogFCB, elektroniczny miesięcznik piłkarski poświęcony w całości Barcelonie. Podczas gdy rynek mediów tradycyjnych przeżywa wyraźny kryzys, w internecie pojawiają się coraz ciekawsze projekty wydawnicze, realizowane przy praktycznie zerowych budżetach przez prawdziwych pasjonatów. Miesiąc temu opublikowałem […]

Eksperci radzą #3: Gdzie najlepiej rozpocząć swoją przygodę z marketingiem sportowym?

Przed nami trzecia i zarazem ostatnia część ogólnych porad naszych ekspertów dotyczących marketingu sportowego. Tym razem odpowiadamy na pytanie jakie miejsce pracy jest najlepsze na sam start. Pierwszą część dotyczącą studiów możecie przeczytać tutaj. Drugą część odnośnie predyspozycji przeczytacie tutaj. GDZIE NAJLEPIEJ ROZPOCZĄĆ SWOJĄ PRZYGODĘ Z MARKETINGIEM SPORTOWYM? GDZIE NAJLEPIEJ ODBYĆ PRAKTYKI LUB STAŻ: W […]

Eksperci radzą #2: Jakie cechy charakteru i umiejętności powinien posiadać specjalista ds. marketingu sportowego?

Kontynuujemy cykl dotyczący marketingu sportowego. Wczoraj dowiedzieliśmy się jaki kierunek studiów najlepiej wybrać. Dziś eksperci bloga PracaSport.pl zdradzają jakie predyspozycje powinien przejawiać przyszły marketingowiec. Pierwszą część dotyczącą studiów możecie przeczytać tutaj. JAKIE CECHY CHARAKTERU I UMIEJĘTNOŚCI POWINIEN POSIADAĆ SPECJALISTA DS. MARKETINGU SPORTOWEGO? Michał Drelich (Prezes Zarządu Sport Evolution): – Otwartą głowę, pęd ku wiedzy. A […]