Podsumowanie: lipiec – wrzesień

Pół roku istnienia strony minęło bardzo szybko. Czas na małe przypomnienie jakie artykuły ukazały się w ostatnim kwartale. Poprzednie podsumowanie dotyczące okresu od kwietnia do czerwca możecie znaleźć tutaj. Lipiec W lipcu ukazała się rekordowa liczba – 17 wpisów, było zatem w czym wybierać.  Według Google Analytics największą popularnością cieszył się news dotyczący Michała Pola, […]

Można już głosować w konkursie Sportowa Książka Roku

O konkursie Sportowa Książka Roku pisałem w sierpniu. Wtedy jeszcze nie znałem większości szczegółów, a sam projekt był lekko tajemniczy.  Od tego momentu trochę się zmieniło. Plebiscyt wsparło parę czołowych wydawnictw książkowych, uruchomiona została jego oficjalna strona, a dziś w świat poszła informacja prasowa o rozpoczęciu procesu głosowania. Swoje głosy możecie oddawać za pośrednictwem strony […]

Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych

„Profesjonalne zarządzenie wizerunkiem i marką imprezy biegowej”, „Sponsoring imprez biegowych – zasady i warunki sukcesu współpracy”, „Social Media jako płaszczyzna komunikowania się ze środowiskiem biegaczy”– to tylko niektóre tematy konferencji marketingowej dotyczącej biegania, która odbędzie się 23-24 października 2013 roku w Poznaniu. Dla osób zaangażowanych w organizację imprez biegowych to niezwykle ciekawa propozycja. W ostatnich […]

Jak przeprowadzić zgodny z regulaminem konkurs na Facebooku?

Nie ma tygodnia, żebym wchodząc na Facebooka nie widział konkursów na profilach sportowych. Do wygrania bilety, koszulki, książki, itp. Pełen przekrój kolorowych gadżetów.  Dla kibica istny raj, dla organizatora konkursu już niekoniecznie. Zdecydowana większość  organizowanych konkursów  łamie podstawowe zapisy regulaminu Facebooka. Jak zatem przeprowadzić legalny konkurs? Na początek mały rachunek sumienia. Kto czytał regulamin dotyczący […]