Rusz w teren, czyli jak wyróżnić się z tłumu początkujących dziennikarzy

W polskim Internecie znajdziemy setki stron sportowych, na których artykuły są pisane przez tysiące młodych ludzi. Wielu przyświeca jeden cel – zostać prawdziwym dziennikarzem. Jak to zrobić? Jak wyróżnić się z tysięcy? Dlaczego nielicznym się to udaje, a innym nie? Oto parę prostych zasad, które warto na początku swojej przygody z dziennikarstwem sportowym wziąć sobie […]

Fanpage UEFA przykładem jak ważne jest zarządzanie kryzysowe

Od paru dni oficjalny profil UEFA na Facebooku przeżywa oblężenie spamerów z Polski, manifestujących swoje niezadowolenie z decyzji o ukaraniu Legii Warszawa. Bezsensowne spamowanie i floodowanie przez osoby w większości w wieku gimnazjalnym to oddzielna historia, natomiast w całej sprawi razi nieporadność administratorów fanpage’a UEFA. Dla tych, którzy nie widzieli niemal wszystkie komentarze pod postami […]

Nowe oblicze serwisów piłkarskich. iGol, Weszlo… Kto następny?

Nie tak dawno swoją witrynę zmienił Przegląd Sportowy. Teraz wzorem największego dziennika sportowego swoje strony odświeżyły popularne serwisy piłkarskie iGol.pl oraz Weszlo.com. Moment na zmiany jak najbardziej dobry, bowiem myśli kibiców skupione są na mundialu w Brazylii. Najpierw wszystkich zaskoczył iGol.pl. Nowoczesna i przejrzysta szata graficzna odpowiednio dostosowana do urządzeń mobilnych to niewątpliwy atut nowego […]

Nowa moda na Facebooku – chwalenie się wynikami

Prowadzenie internetowych projektów sportowych wbrew pozorom do prostych nie należy. Codzienna walka o wzrost liczby unikalnych użytkowników i odsłon to chleb powszedni. Droga na „megapanelowy” szczyt jest długa i często kończy się bolesnym upadkiem o czym mogły się przekonać redakcje Futbol.pl czy Futbolnet.pl. Każdy sukces cieszy i mobilizuje do dalszego rozwoju. Ostatnio wśród właścicieli stron, […]