#darylosu – parę słów o akcji SQN

Jak skutecznie wykorzystać tegoroczne Mikołajki do promocji, pokazało wszystkim Wydawnictwo SQN. Dzięki prostemu rozwiązaniu – udało im się wypromować najnowsze książki sportowe, wykorzystując autorytet popularnych dziennikarzy.

Polskie maratony na Facebooku

Bieganie staje się pomału naszym sportem narodowym. Czy przekłada się to na popularność największych imprez biegowych na Facebooku? Który polski maraton ma najwięcej fanów?

II edycja Konferencji Marketing Profesjonalnych Imprez Biegowych

Moda na bieganie trwa w najlepsze. W przeprowadzonym niedawno przez portal Sport.pl – Narodowym Spisie Biegaczy wzięło udział ponad 60 tysięcy osób. Przybywa biegających, ale przybywa też imprez biegowych. Przed organizatorami takich eventów spore wyzwanie jak sprostać oczekiwaniom uczestników oraz wyróżnić się na tle silnej konkurencji. Warto zatem zdobywać wiedzę i wymieniać się doświadczeniami z […]

Modny kierunek? Z telewizji do PZPN

Ostatni transfer Piotra Dumanowskiego z Orange Sport do departamentu komunikacji i mediów PZPN pokazuje, że nowe media będą coraz poważniejszą konkurencją dla tradycyjnych telewizji i rozgłośni radiowych.

Reporterka nc+ gwiazdą internetu

Sonia Śledź to nowa dziennikarka redakcji sportowej nc+, która przebojem zdobywa popularność. Niekoniecznie jest to jednak popularność o jaką jej chodziło… W sieci dyskutuje się głównie o jej urodzie, czego efektem jest ten fanpage. oraz ostatniej wpadce w trakcie meczu Korona – Lech, czyli poniedziałkowym hicie na YouTube. W swojej przygodzie z dziennikarstwem większość osób […]