Specjalista ds. Komunikacji
Superliga sp. z o.o., spółka zarządzająca najwyższymi klasami rozgrywkowymi piłki ręcznej w Polsce – ORLEN Superligą i ORLEN Superligą Kobiet, odpowiadająca za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Model pracy: Hybrydowy (biuro / zdalnie)
Start: 1 stycznia 2026
Wymiar etatu: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
Jako Specjalista ds. Komunikacji przejmiesz odpowiedzialność za strategiczne i operacyjne prowadzenie naszych działań digital. Twoim celem będzie kreowanie silnego wizerunku ligi w sieci i budowanie zaangażowanej społeczności kibiców. Szukamy osoby, która żyje sportem, doskonale czuje media społecznościowe i potrafi przekuć strategię w dynamiczne, angażujące treści.
Twój zakres obowiązków:
● Prowadzenie i rozwój kanałów social media ligi (Facebook, X/Twitter, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn).
● Aktywne zarządzanie stronami internetowymi ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet (opartymi o WordPress), w tym redagowanie i publikowanie treści.
● Kreowanie angażujących treści (teksty, współpraca przy prostych grafikach i materiałach wideo) dopasowanych do specyfiki poszczególnych kanałów.
● Kluczowa rola w komunikacji meczowej – planowanie i realizacja działań "real-time marketing" (praca w godzinach wieczornych i wybrane weekendy).
● Bieżąca współpraca z działami komunikacji klubów w celu zapewnienia spójności przekazu i egzekwowania standardów.
● Monitorowanie trendów w komunikacji sportowej, analiza statystyk (Google Analytics, analityka SoMe) i raportowanie efektywności działań.
Tego od Ciebie oczekujemy:
● Minimum 2-3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu komunikacji digital i mediów społecznościowych (doświadczenie w branży sportowej będzie ogromnym atutem).
● Praktycznej, biegłej znajomości platform social media (X, Facebook, Instagram, TikTok) i ich narzędzi analitycznych.
● Doświadczenia w zarządzaniu stronami internetowymi opartymi o WordPress.
● "Lekkie pióro", czyli umiejętność tworzenia chwytliwych, angażujących i poprawnych językowo tekstów.
● Doskonałej organizacji pracy, samodzielności i proaktywności w działaniu.
● Gotowości do pracy w nienormowanych godzinach, w tym wieczorami i w weekendy (dni meczowe) – to kluczowy wymóg na tym stanowisku.
● Kreatywności i chęci do poszukiwania nowych rozwiązań w komunikacji digital.
Mile widziane:
● Pasja do piłki ręcznej lub innych sportów zespołowych.
● Podstawowe umiejętności w zakresie edycji grafiki (np. Canva, PS) lub montażu wideo (np. CapCut, Final Cut).
● Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
● Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy:
● Pracę w dynamicznym środowisku jednej z czołowych lig sportowych w Polsce.
● Realny wpływ na strategię komunikacji i realizację nowatorskich projektów digital.
● Elastyczny system pracy (model hybrydowy i zadaniowe podejście do czasu pracy, uwzględniające rozliczenie zaangażowania w dni meczowe).
● Pracę w zgranym zespole pasjonatów sportu i marketingu.
● Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon służbowy).
● Prywatną opiekę medyczną.
● Kartę Multisport.
● Ubezpieczenie NNW.
● Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych inicjatyw.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego (lub kilku słów o sobie) na adres: rekrutacja@orlen-superliga.pl]
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Superliga sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.