Esports Marketing Manager

BETCLIC – legalny bukmacher, czołowa marka na rynku zakładów bukmacherskich w Europie. Firma znana jest z oryginalnego marketingu i mocnego przywiązania do sportu i rozrywki. Wybierz Swój Kurs i dołącz do miedzynarodowego zespołu marketingu!

Jako Esports Marketing Manager będziesz odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych w celu zwiększenia świadomości, zaangażowania i wzrostu w społeczności esportowej. Będziesz ściśle współpracować z wielofunkcyjnymi zespołami, aby dostosować inicjatywy marketingowe do celów biznesowych i zapewnić spójną obecność marki we wszystkich kanałach. Będziesz zapewniać wsparcie i dostosowywać strategię marketingową esportu do potrzeb i celów lokalnych rynków. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny za zarządzanie relacjami ze sponsorowanymi drużynami esportowymi.

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

-> Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych planów marketingowych w celu promowania inicjatyw esportowych Betclic, w tym turniejów, wydarzeń, sponsoringu i partnerstw

-> Współpraca z wewnętrznymi/zewnętrznymi partnerami w celu tworzenia atrakcyjnych treści dla różnych platform, w tym mediów społecznościowych, stron internetowych, newsletterów i innych, w celu zaangażowania społeczności esportowej

-> Współpraca z zespołami kreatywnymi w celu tworzenia wysokiej jakości treści, w tym filmów, grafik i artykułów, które będą rezonować z entuzjastami esportu

-> Zarządzanie i rozwijanie obecności Betclic na platformach i forach związanych z esportem, takich jak Twitch, YouTube, Discord i Reddit, poprzez zaangażowanie społeczności i strategiczną dystrybucję treści

-> Współpraca z zespołami Influence Marketing w celu tworzenia i utrzymywania relacji z kluczowymi influencerami, zespołami i organizacjami w branży esportowej.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

-> Posiadasz licencjat z marketingu, komunikacji, administracji biznesowej lub udokumentowane doświadczenie w marketingu

-> Posiadasz 3-letnie doświadczenie w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem esportu, gamingu lub powiązanych branż.

-> Posiadasz dokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i realizacji udanych kampanii marketingowych, najlepiej w dziedzinie esportu lub gamingu

-> Posiadasz dogłębne zrozumienie ekosystemu esportu, w tym kluczowych graczy, trendów i społeczności fanów

-> Posiadasz oskonałe umiejętności komunikacji, z możliwością tworzenia angażujących treści dostosowanych do różnych platform i odbiorców

-> Posiadasz silne umiejętności zarządzania projektami z możliwością wielozadaniowości i ustalania priorytetów zadań w szybko zmieniającym się środowisku

-> Jesteś zorganizowany i przykładasz uwagę do szczegółów

-> Posiadasz doskonałą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Opublikowano 7 czerwca 2024

Najnowsze oferty pracy

Inter Active Sport Club
🇵🇱 11 lokalizacji🗂️ Praca dodatkowa🏡 Hybrydowa
przedwczoraj
Inter Active Sport Club
🇵🇱 11 lokalizacji🗂️ Praca dodatkowa🏡 Hybrydowa
przedwczoraj
Akademia Piłkarska Reissa
🇵🇱 8 lokalizacji🗂️ Praca dodatkowa🏢 Stacjonarna
3 dni temu
Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.