Esports Marketing Manager

BETCLIC – legalny bukmacher, czołowa marka na rynku zakładów bukmacherskich w Europie. Firma znana jest z oryginalnego marketingu i mocnego przywiązania do sportu i rozrywki. Wybierz Swój Kurs i dołącz do miedzynarodowego zespołu marketingu!   

Jako Esports Marketing Manager będziesz odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych w celu zwiększenia świadomości, zaangażowania i wzrostu w społeczności esportowej. Będziesz ściśle współpracować z wielofunkcyjnymi zespołami, aby dostosować inicjatywy marketingowe do celów biznesowych i zapewnić spójną obecność marki we wszystkich kanałach. Będziesz zapewniać wsparcie i dostosowywać strategię marketingową esportu do potrzeb i celów lokalnych rynków. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny za zarządzanie relacjami ze sponsorowanymi drużynami esportowymi. 

Do Twoich obowiązków będzie należeć: 

-> Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych planów marketingowych w celu promowania inicjatyw esportowych Betclic, w tym turniejów, wydarzeń, sponsoringu i partnerstw 

-> Współpraca z wewnętrznymi/zewnętrznymi partnerami w celu tworzenia atrakcyjnych treści dla różnych platform, w tym mediów społecznościowych, stron internetowych, newsletterów i innych, w celu zaangażowania społeczności esportowej  

-> Współpraca z zespołami kreatywnymi w celu tworzenia wysokiej jakości treści, w tym filmów, grafik i artykułów, które będą rezonować z entuzjastami esportu 

-> Zarządzanie i rozwijanie obecności Betclic na platformach i forach związanych z esportem, takich jak Twitch, YouTube, Discord i Reddit, poprzez zaangażowanie społeczności i strategiczną dystrybucję treści 

-> Współpraca z zespołami Influence Marketing w celu tworzenia i utrzymywania relacji z kluczowymi influencerami, zespołami i organizacjami w branży esportowej. 

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: 

-> Posiadasz licencjat z marketingu, komunikacji, administracji biznesowej lub udokumentowane doświadczenie w marketingu 

-> Posiadasz 3-letnie doświadczenie w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem esportu, gamingu lub powiązanych branż. 

-> Posiadasz dokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i realizacji udanych kampanii marketingowych, najlepiej w dziedzinie esportu lub gamingu 

-> Posiadasz dogłębne zrozumienie ekosystemu esportu, w tym kluczowych graczy, trendów i społeczności fanów 

-> Posiadasz oskonałe umiejętności komunikacji, z możliwością tworzenia angażujących treści dostosowanych do różnych platform i odbiorców 

-> Posiadasz silne umiejętności zarządzania projektami z możliwością wielozadaniowości i ustalania priorytetów zadań w szybko zmieniającym się środowisku 

-> Jesteś zorganizowany i przykładasz uwagę do szczegółów 

-> Posiadasz doskonałą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Opublikowano 7 czerwca 2024 1934 odsłon

Najnowsze oferty pracy

Stats Perform
🇵🇱 Września🗂️ Praca dodatkowa🏢 Stacjonarna
przedwczoraj
Stats Perform
🇵🇱 Ełk🗂️ Praca dodatkowa🏢 Stacjonarna
3 dni temu
Fitness Platinium
🇵🇱 Kraków🗂️ Praca dodatkowa🏢 Stacjonarna
4 dni temu
Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.