Artykuły

Ruszyła pierwsza edycja Facebook Football Awards

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportowa na świecie. Profile czołowych klubów i zawodników należą do największych na Facebooku i skupiają milionowe rzesze fanów. Potencjał ten zdaje się dostrzegać społecznościowy gigant z Kalifornii, czego efektem jest pierwsza edycja nagród piłkarskich.

Facebook Football Awards to plebiscyt w którym udział mogą wziąć kibice z całego świata. Organizowany jest przez Facebooka wspólnie z BT Sport and Mirror Football i dotyczy tylko wyłącznie rozgrywek Premier League. Szkoda… Głosowanie odbywa się za pośrednictwem dedykowanej aplikacji .

Do wyboru są następujące kategorie: zawodnik roku, młody zawodnik rok, manager roku, klub roku, najlepsza jedenastka, fan roku (konkurs Mirror Football) oraz kategoria, która wydaje się być najbardziej ciekawa w kontekście komunikacji w social media – kontent roku.

Głosowanie trwa potrwa do 11 maja. Ciekawe czy kolejny raz polscy internauci zmobilizują się i powalczą o jak najwyższą lokatę polskich zawodników? W przypadku globalnego głosowania nie jest to łatwe zadanie, co pokazała niedawna akcja z Marcinem Gortatem, który ostatecznie nie załapał się do meczu gwiazd NBA.

Facebook Football Awards – podsumowanie

Plusy:
– Wykorzystanie potencjału Facebooka
– Oryginalna kategoria – najlepszy kontent na Facebooku

Minusy:
– Tylko i wyłącznie Premier League
– Głosowanie odbywa się w trakcie sezonu zamiast po jego zakończeniu

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 500 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze