Konrad Podosek to pomysłodawca i współzałożyciel GO2SPORT.net wyszukiwarki obiektów i atrakcji sportowo-rekreacyjnych. Biznesem po raz pierwszy zainteresował się mając 17 lat. Absolwent Alternatywnej Szkoły Biznesu i Rozwoju Osobowego (ASBIRO). Miłośnik sportu, jako amator aktywnie uprawia sztuki walki, mtb, badmintona, tenisa ziemnego, narciarstwo alpejskie oraz siatkówkę. Jego największą miłością są rajdy…
Piotr Jakóbik to dyrektor marketingu i członek zarządu agencji Sport Evolution. Od ponad 12 lat związany jest z branżą masowych imprez sportowych. W Sport Evolution odpowiada za relacje międzynarodowe i komunikację marketingową kluczowych eventów firmy, a w przeszłości także za projekty w obszarze marketingu sportowego dla takich brandów, jak Reebok,…
Już jutro w Warszawie w Green Cafe Nero Deloitte odbędzie się dziesiąte spotkanie w ramach Sportworking. To cykl nieformalnych eventów skierowanych do osób interesujących się zarządzaniem, marketingiem, PR-em i biznesem w sporcie. Z okazji małego jubileuszu, Karol Kuśka szeroko opowiedział o swojej inicjatywie. Warto podkreślić, że przez dwa lata praktycznie…
Blisko 150 ofert pracy, które znalazły się na PracaSport.pl zostało gruntownie przeanalizowanych. Wszystko po to, aby znaleźć odpowiedzi na pytania: Jakie są możliwości pracy na rynku sportowym? Co może być ważne przy wyborze pracowników przez pracodawców w branży sportowej? Jakie umiejętności są pożądane przez pracodawców w branży sportowej?
W nadchodzącym sezonie ligowym Lech Poznań zagra w koszulkach meczowych zaprojektowanych przez kibica. To efekt dobrej współpracy poznańskiego klubu z włoskim producentem odzieży sportowej – marką Macron.
Professional Football Group to nowy projekt szkoleniowy skierowany do piłkarzy w różnym wieku i na różnym poziomie. Organizacja założona przez Huberta Błaszczaka i Karola Kowalskiego w kompleksowy sposób pomaga zawodnikom w rozwoju ich kariery. Dodatkowe treningi, mentoring, specjalna dieta, opieka fizjoterapeutyczna czy wsparcie przy nauce języków obcych to tylko niektóre…
Proces ratowania Wisły Kraków miał wiele wymiarów. Kibice mogli włączyć się w pomoc poprzez zakup karnetów, akcji klubu, a także limitowanych koszulek „Linia życia”, których 1906 sztuk rozeszło się w zaledwie 1,5 godziny. O tym skąd pomysł na koszulkę oraz jak wyglądało jej tworzenie opowiada Tomasz Lebkuchen – autor projektu…
Małgorzata Kulczycka i Magdalena Szulc od pięciu lat na swoim blogu Fitestujemy.pl recenzują kluby fitness w całej Polsce. Jak zaczęła się ich przygoda z blogosferą i branżą sportową? Jak wyglądają ich testy od kulis? Co dziewczyny zmieniłyby najchętniej w polskim klubach? Odpowiedzi na te i inne pytania poznacie z poniższej…
Sonda Sports to polska firma, która dostarcza autorski, oparty o GPS, tracking system dla zawodników i trenerów. Firma ma przed sobą ambitne plany, a już w tej chwili współpracuje m.in. z Zagłębiem Lubin, Polską Reprezentacją Rugby i angielskim klubem Macclesfield Town FC, gdzie trenerem jest były gracz Arsenalu – Sol Campbell.…
Dawid Dura to założyciel polskiego stowarzyszenia sympatyków klubu piłkarskiego SSC Napoli oraz największego polskojęzycznego fanpage’a na Facebooku poświęconego tej drużynie. Dura od niedawna współpracuje także z SSC Napoli oraz Genoa CFC odpowiadając za kanały social media tych klubów w Polsce.