Sport Management Academy 2018

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Termin: 23.04.2018 – 27.04.2018
Miasto: Warszawa
Organizator: Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie
Lokalizacja:

Aleja Niepodległości 162, Warszawa, Polska

Strona www: https://www.facebook.com/events/614597182213629/

Sport Management Academy to bezpłatny cykl warsztatów poruszających tematykę zarządzania w sporcie – marketingu, zarządzania karierą, obiektem sportowym, skautingu.

Od poniedziałku 23 kwietnia do piątku 27 kwietnia odbywać  się będą otwarte zajęcia i spotkania z prelegentami organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W tym roku warsztaty poprowadzi piątka ekspertów i dotyczyć on będą poniższych tematów:

  • Monika Borzdyńska – „Zarządzanie obiektem sportowym i budowanie brandu na przykładzie PGE Narodowego”,
  • Rafał Juć – „Wykorzystanie analizy video w procesie skautingu”,
  • Krzysztof Szumowski – „Legia Warszawa podbija Amerykę – organizacja i przebieg udziału na Florida Cup 2018”,
  • Jakub Malke – „Od juniora do mistrza świata – zarządzanie karierą sportowca”,
  • Piotr Należyty – „Opracowanie strategii marketingowych oraz planu promocyjnego i komunikacyjnego”.

Udział w Sport Management Academy

Wstęp na wydarzenie jest darmowy, ale na każdy warsztat obowiązują wcześniejsze zapisy online.

Uczestnicy co najmniej trzech warsztatów otrzymają certyfikaty udziału, a dla najbardziej aktywnych przewidziane są nagrody.

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 500 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.