Artykuły

Wkrótce wystartuje plebiscyt Sportowa Książka Roku

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Jakby na przekór ogólnemu spadkowi czytelnictwa w Polsce, na rynku wydawniczym przeżywamy prawdziwym boom na książki sportowe. Fajnie zatem, że powstaje zupełnie nowa inicjatywa w postaci plebiscytu na Sportową Książkę Roku. Podobne konkursy odbywają się już w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Pomysłodawcą wydarzenia jest Krzysztof Baranowski, z zaprzyjaźnionego serwisu SportMarketing.pl. W popularyzację plebiscytu aktywnie włączył się Piotr Stokłosa (autor bloga KsiazkiSportowe.blogspot.com) oraz paru naprawdę poważnych ogólnopolskich partnerów (póki co, Krzysiek prosi, aby nie zdradzać zbyt wielu szczegółów).

Celem konkursu jest uhonorowanie najlepszych książek sportowych, wydanych na polskim rynku w okresie październik 2012 – wrzesień 2013 roku. Wybrane tytuły zyskają miano „Sportowej Książki Roku” w danej kategorii, a książka, która uzyska najwięcej głosów we wszystkich kategoriach, otrzyma dodatkowo tytuł „Sportowej Książki Roku”.

Cała zabawa wystartuje 1 września, za pośrednictwem strony SportowaKsiazkaRoku.pl. Miałem okazje zapoznać się z wersją roboczą strony konkursowej i mogę zapewnić, że z punktu widzenia czytelnika będzie ona ciekawa nie tylko przez okres trwania konkursu, ale także przez cały rok. Docelowo strona ma być miejscem wymiany poglądów na temat literatury sportowej.

Więcej informacji możecie znaleźć na profilach konkursu w serwisach społecznościowych: Facebook i Twitter.

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 500 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze