Świetna akcja Lecha Poznań i Multikina

Damian Jursza

Damian Jursza

Test

Przyzwyczailiśmy się już, że polskie kluby piłkarskie nie rozpieszczają nas spektakularnymi akcjami marketingowymi. Widząc jakiś spot reklamowy rzadko zdarza się pomyśleć – “wow, ale to było fajne” albo chociaż – “całkiem niezłe jak na budżety naszych klubów…”. W przypadku najnowszego filmu viralowego Lecha Poznań można tak wreszcie powiedzieć!

Cel był jasny – zachęcić fanów do zakupu biletów na czwartkowy mecz pucharowy z FC Basel. Postawiono na materiał wideo z wykorzystaniem wizerunku czołowych piłkarzy (Kownacki, Linetty, Trałka) oraz trenera Jana Urbana. Scenariusz dość prosty, lekko humorystyczny w oparciu o sprawdzone przykłady z zagranicy jak:

Film tureckiej drużyny koszykarskiej Anadolu Efes:

czy kultową już reklamę Carlsberga:

Zresztą nie ma co się rozpisywać, zobaczcie sami (reklamę oglądajcie koniecznie z dźwiękiem).

Zamierzony efekt został osiągnięty, akcja “Kolejorza” odbiła się szerokim echem. Opisały ją wszystkie najważniejsze z punktu widzenia klubu media: Przegląd Sportowy, Sport.pl, Głos Wielkopolski czy Epoznan.pl.

O filmie dyskutowano także w social media:

i to nie tylko w języku polskim ;-)

Film ma obecnie blisko 50 000 wyświetleń, ale do czwartku liczba ta zapewne się podwoi.

A Tobie jak podoba się viral Lecha? Daj znać w komentarzach.

Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.