Real-time marketing czyli jak wykorzystać zaćmienie

Damian Jursza

Damian Jursza

Test

Real-time marketing to już nie trend, to normalne działania w social media. Polega na tym, żeby bieżące, najlepiej spontaniczne wydarzenia wykorzystać do promocji własnej marki. Trzeba to oczywiście robić błyskawicznie, czyli komunikować w momencie kiedy dane zdarzenie ma miejsce.

Z broni tej coraz częściej korzystają kluby sportowe, używając RTM w codziennej komunikacji. Dobrym przykładem było dzisiejsze zaćmienie słońca. Zdjęcia tego zjawiska dosłownie opanowały sportowe profile na Facebooku.

Post użytkownika 1. FSV Mainz 05.

Post użytkownika FC Schalke 04.

Post użytkownika Newcastle United.

Post użytkownika FC Bayern München.

Post użytkownika Lech Poznań.

Post użytkownika Stal Gorzów.

 

Wykorzystanie przez branżę sportową real-time marketingu to dobry znak. Widać, że kluby (szczególnie żużlowe :P) czują i rozumieją social media. Trzeba jednak pamiętać, żeby jak ze wszystkim zachować umiar. A w dzisiejszych czasach, gdy tyle się dzieje – nie jest to łatwe zadanie.

[fot. Pasquale Vitiello]

Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.