Artykuły

PracaSport.pl na Blog Conference Poznań 2016

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Blog Conference Poznań 2016 to jedna z największych konferencji poświęconych blogosferze w Polsce. Podczas niej najpopularniejsi blogerzy, marketingowcy oraz internetowi influencerzy poruszać będą kwestie związane z budowaniem własnej marki oraz biznesową stroną blogowania.

Wydarzenie odbędzie się 4-5 czerwca 2016 w Starym Browarze w Poznaniu i weźmie w nim udział 500 zaproszonych gości. Miło mi poinformować, że wśród nich znajdzie się PracaSport.pl, jako jeden z nielicznych blogów poświęconych szeroko rozumianej branży sportowej.

Blogi sportowe w mniejszości

Oto, ile sportowych blogerów weźmie udział w evencie, zapytałem organizatorów.

Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć dokładnie na to pytanie, bo w formularzu rejestracyjnym nie było uwzględnionej takiej kategorii. Jeśli chodzi o kategorię “Zdrowie i Uroda” to będzie to ok. 35 blogerów – wyjaśnia Ilona Kostecka z zespołu organizatorów BCP oraz autorka bloga mumandthecity.pl.

Jak widać blogi sportowe będą w mniejszości. Jeśli jednak ktoś z Was również wybiera się Blog Conference Poznań 2016 niech da znać. Rejestracja jest już zamknięta, ale bardzo możliwe, że uda Wam się załapać na drugą turę (jeśli wybrani w pierwszej kolejności autorzy nie potwierdzą swojej obecności). Ponowna rejestracja ruszy w maju.

Pozostali mogą spodziewać się na PracaSport.pl nowych porad i inspiracji w oparciu tematykę poruszaną na konferencji.

[fot. Leeroy]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze