Social Media Specialist (esport/ gaming)

Witryna internetowa Monday Group

Cześć!

Jesteśmy Monday Group i do naszego zespołu szukamy Social Media Specialisty.

Ty: jesteś fanem/ką branży e-sportowej i gamingowej, biegle posługujesz się j. angielskim (min. CAE+) & jesteś dostępny/a w weekendy.

My: dajemy Ci świetną okazję do zdobycia doświadczenia na globalnej scenie e-sportowej.

Jeśli spełniasz 3 pierwsze kryteria, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Poszukujemy specjalisty od social media, który dołączy jako 12 osoba do działu Social Media, do obsługi czołowego klienta z branży eSport/gaming oraz do wsparcia projektów z nowoczesnych technologii. Szukamy kogoś, kto jest pasjonatem gier komputerowych, urządzeń gamingowych, dyscyplin e-sportowych i razem z nami rozwinie się ekspercko w dziedzinie trendów oraz rozrywki i stanie na czele projektów dla popularnej marki oraz współpracując z innymi wewnętrznymi teamami dostarczy fanom w tej dziedzinie najlepszych doświadczeń społecznościowych. Jest to też świetna okazja, aby rozwijać umiejętności budowania zaangażowania na globalnych kanałach komunikacji. Jeśli tak samo łatwo odnajdujesz się w KPI komunikacyjnych, jak i drabinkach turniejów e-sportowych to będziesz dla nas naprawdę błyszczeć w tej roli!

Odezwij się do nas, jeśli: 

➡️ Masz 2-6-letnie doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube), doświadczenie w pracy w agencji będzie dodatkowym atutem;

➡️ Dobrze czujesz się w kierowaniu pracami zespołu, delegowaniu zadań, zarządzaniu projektem od strony budżetu i zasobów – daj nam znać a porozmawiamy wtedy o roli Leada Projektu/Projektów;

➡️ Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi z obszaru digitalu i content marketingu.

Poznamy to po tym, że:

  • śledzisz trendy, case studies i nowości z obszaru digital/social media;
  • znasz narzędzia analityczne (Sentione, Brand24, Sotrender);
  • potrafisz planować działania w oparciu o KPI;

➡️ Posiadasz znajomość sceny esportowej (rozumiesz komunikację turniejową, potrafisz czytać tabele i harmonogramy turniejowe, znasz się na tworzeniu statystyk i opisów zawodników) i co najważniejsze kompletnie Cię to nie nudzi, a nawet z zapałem śledzisz rozgrywki w najpopularniejszych dyscyplinach e-sportu;

➡️ Masz „lekkie, copywriterskie pióro” i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego. Zdolności storytellingowe będą tu również mocnym atutem;

➡️ Znasz bardzo dobrze j. angielski – dzięki czemu będziesz mógł/ mogła pracować na globalnym rynku, zajmując się tworzeniem jakościowego e-sportowego contentu po angielsku; To dla nas ważne, ponieważ tworzenie postów oraz cała komunikacja mailowa i telefoniczna z klientem odbywa w tym języku;

➡️ Cechują Cię świetne zdolności interpersonalne, potrafisz budować długofalowe relacje w zespole, z klientami oraz podwykonawcami;

➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania;

A także, ze względu na globalny charakter projektu, który dotyczy turniejów e-sportowych w różnych strefach czasowych i głównie w weekendy konieczne jest, abyś był dostępny/ była dostępna w weekendy (m.in. 2 w miesiącu). Praca teamu zorganizowana jest w systemie zmianowym, a przepracowane dni weekendowe odbierane są w kolejnym tygodniu według uzgodnionego grafiku.

Czym będziesz się zajmować? 

🔸 Głównym zadaniem będzie prowadzenie komunikacji na profilu społecznościowym klienta – będziesz więc odpowiedzialny/a za: opracowywanie pomysłów i koncepcji, pisanie interesujących treści, w tym copywriting oraz za zarządzanie kalendarzem ich publikacji;

🔸 Będziesz śledzić przebieg wydarzeń oraz tworzyć relacje z gier i transmisji;

🔸 Będziesz budować i utrwalać relacje ze społecznością e-sportową m.in. na Twiterze – kierować i angażować konwersacjami w mediach społecznościowych;

🔸 Do Twoich zadań będzie należeć również przygotowywanie raportów dla klienta;

Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami,

Czujesz, że to propozycja dla Ciebie? 

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

– wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;

– Odezwij się poprzez Linkedin – osoba kontaktowa to Anna Balion lub Jakub Prószyński

 

Co proponujemy? 

👍 Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach:

– dla Social Media Specialist: 5600 – 6900 zł brutto

👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.

👍 Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Kampanie digital, social media, Public Relations, content marketing, influencer marketing.

👍 Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!

👍 Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Umożliwiamy pracę zdalną oraz hybrydową, według Twoich preferencji. Udostępniamy firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).

👍 Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, bonusów za polecenie pracowników, prezentów urodzinowych, po dofinansowanie domowego miejsca pracy.

👍 Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy dostęp do platformy Mindgram, oferującej wsparcie psychologiczne oraz rozwój osobisty, prywatną opiekę medyczną, kredyt w Pyszne.pl, gdzie można zamawiać posiłki, workation – wyjazd zespołu, który łączy elementy pracy i odpoczynku oraz krótsze o 1h piątki i dodatkowy dzień wolny w kwartale.

👍 Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia i kursy online (dostęp do szkoleń Sprawny Marketing), webinary oraz udział w konferencjach branżowych, umożliwiamy naukę języka angielskiego (1x tygodniu zajęcia z native speakerem).

👍 Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.

Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.

Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc trzy marki: monday comms, monday digital i monday strategy. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Digital Marketing, Social Media B2C, B2B Communication, Public Affairs, Google, Sales Driven Marketing oraz Finance&Administration. Pracuje u nas ponad 80 konsultantów.

Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na trzech stronach naszych brandów: mondaystrategy.pl, mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl

Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.

Zapraszamy! Sprawdźmy, czy czekaliśmy na siebie :)

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na praca@mondaygroup.pl