Partnership Activation Manager

Legia Warszawa poszukuje osoby na stanowisko Partnership Activation Manager.

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Przygotowanie oferty współpracy dla partnerów komercyjnych,
  • Projektowanie dedykowanych aktywacji marketingowych dla partnerów,
  • Precyzyjne ustalenie zasad współpracy i procesu wdrożenia działań,
  • Realizacja świadczeń przy współpracy z działem marketingu, komunikacji, kreacji i B2B,
  • Zarządzenie kalendarzem działań sponsorskich,
  • Reprezentowanie Klubu przy współpracy z lokalnymi i zagranicznymi organizacjami sportowymi.

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:

  • Co najmniej 3-letniego doświadczenia w dziale marketingu lub komunikacji,
  • Zdolności do generowania kreatywnych rozwiązań dla partnerów biznesowych,
  • Doświadczenia w realizacji kampanii 360,
  • Umiejętności identyfikowania i realizowania możliwości biznesowych,
  • Znajomość zagadnień dotyczących sportu i piłki nożnej,
  • Umiejętności prezentacji,
  • Mile widziane doświadczenie w agencji kreatywnej lub social media,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Wpływ na rozwój jednej z najbardziej pasjonujących marek w Polsce,
  • Dostęp do karty Multisport i opieki medycznej,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Akredytacje meczowe.

Aplikacje oraz wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV oraz list motywacyjny w języku polskim lub angielskim prosimy składać pocztą elektroniczną.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na patryk.cebartowski@legia.pl

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 1000 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.