Kierownik marketingu i komunikacji

  • Pełny etat
  • Sopot
  • Rekrutacja została zamknięta

Interesujesz się koszykówką? Masz doświadczenie w obszarach marketingu i komunikacji? Chciałabyś/ chciałbyś spróbować swoich sił w pracy przy sporcie i wpłynąć na rozwój klubu jako marki? Jeżeli trzy razy odpowiedziałaś/ odpowiedziałeś „tak”, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Trefl Sopot poszukuje osoby na stanowisko kierownika marketingu i komunikacji.

Aplikacje prosimy kierować na adres: sekretariat@sport.trefl.com. Rekrutacja trwa do 30 lipca.

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie trzyosobowym działem marketingu i komunikacji (na stałe z działem zdalnie współpracują także grafik oraz klubowa TV);
  • budowanie długofalowej strategii marketingowej i wizerunkowej klubu, wyznaczanie celówi odpowiedzialność za ich realizację;
  • tworzenie budżetów marketingowych i promocyjnych oraz kontrola ich realizacji;
  • opracowywanie media planów i aktywne ich wdrażanie;
  • współpraca ze sponsorami klubu, negocjowanie, przygotowywanie i kontrolowanie realizacji umów oraz świadczeń finansowych;
  • przygotowywanie ofert sponsorskich;
  • organizowanie lub nadzór nad organizowaniem wydarzeń klubowych: meczów, spotkań biznesowych, konferencji prasowych, eventów promocyjnych;
  • współtworzenie identyfikacji wizualnej – opracowywanie koncepcji sezonowych layoutów materiałów graficznych, strojów meczowych, materiałów reklamowychi innych;
  • współpraca z drukarniami, agencjami zewnętrznymi, podwykonawcami oraz pozostałymi działami;
  • monitorowanie działań konkurencji oraz trendów pojawiających się w Social Mediach, digital marketingu, marketingu sportowym;
  • nadzór nad kreowaniem komunikacji wizerunkowej w Social Mediach i mediach własnych – kanały: Facebook, Instagram, Twitter, strona www;
  • aktywny udział w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi;
  • przygotowywanie sesji zdjęciowych i scenariuszy filmów reklamowych;
  • opracowywanie działań w zakresie CSR i aktywne ich wdrażanie.

Nasze wymagania:

  • wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, event management, PR;
  • minimum 3 lata doświadczenia w obszarach marketingu, komunikacji, budowania marki;
  • doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze;
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii;
  • doskonałe zdolności organizacyjne, kreatywność, inicjatywa, umiejętność wyznaczania nowych kierunków działania;
  • wysokie zdolności komunikacyjne;
  • kreatywność i otwartość na działania niestandardowe;
  • punktualność i rzetelność;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
  • samodzielność i samodyscyplina;
  • nastawienie na efektywność działań;
  • odporność na stres;
  • gotowość do pracy w weekendy;
  • mile widziana znajomość programów graficznych Photoshop i Canva;
  • umiejętność redagowania i tworzenia prostych umów;
  • znajomość branży sportowej będzie dodatkowym i ważnym atutem;
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • dużą samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań;
  • ciekawą pracę w klubie sportowym;
  • atrakcyjne i motywujące warunki wynagrodzenia;
  • dynamiczną i pełną wyzwań pracę;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ewentualnie B2B;
  • prywatną opiekę medyczną.
Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 1000 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.