
Witryna internetowa Arskom_Agency Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.
Arskom rekrutuje!
Kogo: Account Executive (Jr/Mid)
Gdzie: Warszawa
Wyślij CV na: rekrutacja@arskom.pl
Arskom to agencja marketingu sportowego. Działamy na rynku od 10 lat, wykorzystując siłę sportowych emocji do realizacji celów naszych klientów. Swoje działania opieramy z jednej strony na szerokim portfolio, w skład którego wchodzą ambasadorzy i influencerzy czy media sportowe. Z drugiej strony mamy także duże doświadczenie mediowe i agencyjne, które wykorzystujemy do realizacji akcji specjalnych. Od niedawna rozwijamy również programy licencyjne i sponsoringi. Wracając do portfolio, to na co dzień współpracujemy m.in. z Kanałem Sportowym, Jerzym Dudkiem, Michałem Polem czy Grupą Weszło z Krzysztofem Stanowskim na czele. Pracujemy dla takich marek jak m.in.: Pyszne.pl, x-kom, Fortuna, adidas czy KFC.
Sportem interesujemy się także pozapracowo. Często zdarza się, że oglądamy wspólnie mecze Igi Świątek, a przy kawie prowadzimy zażarte dyskusje na tematy piłkarskie (mamy obie frakcje: i barcelońską, i madrycką, a nasz Londyn jest wielokolorowy 😜) czy koszykarskie (tak jest, fanów NBA też u nas nie brakuje 😉). Obecnie poszukujemy nowej zawodniczki lub nowego zawodnika do segmentu zajmującego się akcjami specjalnymi. Szukamy accounta, który jak prawdziwa piłkarska ósemka potrafi zabezpieczyć projekt na praktycznie całej szerokości boiska.
Opis stanowiska – zadania:
- Planowanie, pełna realizacja i raportowanie kampanii dla klientów agencji.
- Tworzenie ofert dla klientów, agencji i domów mediowych z wykorzystaniem współpracujących z nami postaci ze świata sportu i nie tylko.
- Prowadzenie komunikacji i działań promocyjnych na rzecz marek głównie w kanałach digital.
- Prowadzenie działań w ramach PR i media relations.
- Współpraca z pozostałymi osobami w strukturze agencji w realizowaniu działań dla klientów, w tym z księgowymi i prawnikami.
Wymagania – kogo szukamy:
- Minimum roczne doświadczenie w marketingu, w agencji, domu mediowym lub po stronie klienta.
- Posiadanie portfolio zrealizowanych kampanii, w tym kampanii w nowych mediach.
- Znajomość narzędzi oraz wskaźników mierzących efekty kampanii marketingowych.
- Kreatywne myślenie, dokładność i systematyczność, znakomita organizacja pracy.
- Znajomość rynku mediów i twórców sportowych.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. na poziomie B2).
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności oraz udział w firmowym systemie premiowym związanym z wynikami.
- Pracę przy ciekawych projektach w bezpośrednim kontakcie z popularnymi mediami i twórcami sportowymi.
- Realny wpływ na kształtowanie strategii segmentu akcji specjalnych, a także projektów własnych agencji.
- Możliwość pracy zdalnej w trybie hybrydowym.
- Dopłatę do pakietu medycznego lub karty Multisport.
- Nieformalny dresscode oraz pracę w otoczeniu pasjonatów i ekspertów.
- Uczestnictwo w zewnętrznych i wewnętrznych szkoleniach, rozwijających indywidualne kompetencje.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Arskom Sport Brokers Sp. z o.o., zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@arskom.pl