Artykuły

Podsumowanie: styczeń – marzec 2014

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Pierwszy kwartał 2014 roku niedawno dobiegł końca. Czas na małe podsumowanie i przypomnienie tekstów na blogu, którym warto poświęcić parę chwil.

Poprzednie podsumowanie dotyczące okresu od lipca do września możecie znaleźć tutaj.

Największą popularnością cieszył się artykuł dotyczący wykształcenia dziennikarzy sportowych. Na liście znalazło się ponad 60 nazwisk. Jeśli przeoczyliście ten wpis, a chcecie sprawdzić jakie studia kończyli m.in. Tomasz Smokowski, Dariusz Szpakowski czy Tomasz Zimoch to koniecznie zajrzyjcie tu.

Tych, którzy zamiast pracy w mediach woleliby pracę w klubie sportowym, z pewnością zainteresuje historia Dominika Ebebenge. Bohater tekstu dzięki swojej nieustępliwości otrzymał wymarzoną pracę w Legii Warszawa. Morał? Warto mieć w życiu cele i do nich dążyć.

Marząc o pracy w klubie, warto być na bieżąco z marketingiem sportowym. Zobaczcie jakie akcje na Dzień Kobiet zostały przygotowane m.in. Lecha Poznań, Koronę Kielce, PZPN, Skrę Bełchatów. Nie zapomnijcie też  sprawdzić 6 blogów poświęconych marketingowi sportowemu, które warto dodać do czytnika RSS. Nie wiecie co to RSS? Nic nie szkodzi, o tym jak przeglądać w internecie dużo stron w krótkim czasie przeczytacie tutaj.

Tradycyjnie już nie zabrakło artykułów dla osób interesujących się social media.  Sprawdźcie jakie najczęściej błędy popełniają początkujący administratorzy na Facebooku oraz jaką aplikację na 50-lecie klubu przygotował dla swoich fanów GKS Katowice.

Na koniec warto zajrzeć do wywiadów. Działający od wielu lat w marketingu sportowym Nikodem Pałasz opowiada o swoim debiucie literackim, czyli głośnym kryminale „Brudna gra”. Natomiast Krzysztof Zych z sieci reklamowej Goldbach Audience tłumaczy m.in. w jaki sposób strony sportowe mogą zarabiać na kampaniach reklamowych.

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 500 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze