Artykuły

ORLEN Marathon Jam Session – ciekawe połączenie sportu i muzyki

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

ORLEN Marathon Jam Session to konkurs dla młodych kapel, towarzyszący chyba największej imprezie biegowej w Polsce jaką jest ORLEN  Warsaw Marathon. Idea polega na wyłonieniu 21 nieznanych dotąd szerszej publiczności kapel muzycznych, które zagrają na trasie imprezy.  Biegowy Jam Session to przede wszystkim dobry przykład jak powinien wyglądać nieszablony patronat medialny nad eventem sportowym.

Dzięki kooperacji  z Rock Radiem, organizatorzy biegu chcą, aby mniej więcej co 2 kilometry uczestnicy maratonu mogli poczuć (i usłyszeć) muzyczne wsparcie. Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na wysłaniu zgłoszenia za pośrednictwem specjalnej podstrony w ramach serwisu radia. Powinno ono zawierać link do nagrania zespołu.

Co tydzień jury w składzie: Monika Piasecka, Tymon Tymański i Ireneusz „Agrest” Andres wyłania 7 kapel, które zagrają podczas eventu. O konkursie można było dowiedzieć się na stronach biegu, Facebooku oraz oczywiście antenie Rock Radia (m.in. poprzez zachęty prowadzących popularną audycję „Poranne Kakao”)

KONKURS DLA MŁODYCH KAPEL W ROCK RADIU!Zbieramy zgłoszenia z całej Polski :) 21 zespołów zagra na trasie maratonu!Nagrodą główną jest KONCERT w Rock Radio!!!

Opublikowany przez Rock Radio na 8 marca 2016

Drugi etap to głosowanie biegaczy podczas samej imprezy. Każdy maratończyk będzie mógł oddać głos na formację, która dodała mu najwięcej energii na trasie. Dwa zwycięskie zespoły zagrają w nagrodę koncert w studiu Rock Radia.

Kto chociaż raz startował w zawodach biegowych, wie jakiego kopa  daje uczestnikom muzyka grana na żywo. Dla młodych zespołów  jest to natomiast szansa pokazania się przed szerszą publiką. Typowy układ win – win, tylko, że wygranych jest czterech: organizatorzy OWM, Rock Radio, kapele muzyczne i oczywiście biegacze. Brawo!

[fot. Viktor Hanacek]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze