Artykuły

Nowy wygląd stron na Facebooku

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

W poniedziałek Facebook ogłosił, że wygląd zmienią strony firmowe.  Dziś możemy zobaczyć pierwsze efekty tych zapowiedzi na przykładzie niektórych fanpage’y sportowych, które uzyskały już nowy kształt.

Zmiany pojawiły się najwcześniej na stronach GwiazdyBasketu.pl i Mateusz Jasiński – Bieganie stylem życia. Nie pytajcie dlaczego akurat na nich, bo pewnie sami administratorzy nie mają pojęcia. Warto jednak już teraz przyjrzeć się tym fanapage’om, gdyż wkrótce zmiany wejdą w życie na wszystkich stronach.

Na screenach widok z poziomu osoby niezalogowanej.

Kilka pierwszych spostrzeżeń:

  • Strony są bardzo zbliżone do profili osobistych.
  • Nazwa strony wyświetla się białą czcionką na coverphoto.
  • Przyciski „Lubię to”, „Obserwuj”, „Wiadomość” wyświetlają się na coverphoto.
  • Zakładki (a co za tym idzie aplikacje) są w mniej widocznym miejscu.
  • Opis strony, zdjęcia i filmy są bardziej eksponowane.
  • Opcja „Zaproponuj znajomym polubienie tej strony” jest mniej inwazyjna.
  • Posty wyświetlają się w jednej kolumnie.
  • Szerokość postów zwiększyła się z 410 pikseli do 511 pikseli.
  • Facebook sugeruje jakie inne strony lubią nasi fani (promocja konkurencji na naszym fanpage’u).

[Fot. geralt/Pixabay]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze