Artykuły

Nowe oblicze serwisów piłkarskich. iGol, Weszlo… Kto następny?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Nie tak dawno swoją witrynę zmienił Przegląd Sportowy. Teraz wzorem największego dziennika sportowego swoje strony odświeżyły popularne serwisy piłkarskie iGol.pl oraz Weszlo.com. Moment na zmiany jak najbardziej dobry, bowiem myśli kibiców skupione są na mundialu w Brazylii.

Najpierw wszystkich zaskoczył iGol.pl.

Nowoczesna i przejrzysta szata graficzna odpowiednio dostosowana do urządzeń mobilnych to niewątpliwy atut nowego iGola. Co by nie mówić, serwis jest po prostu bardzo ładny.

Następnie zmiany zaprezentowało Weszlo.com. W porównaniu do poprzedniej wersji jest znacznie lepiej, ale…

…czytelnikom zmiany nie do końca przypadły do gustu. W komentarzach pojawiło się sporo zarzutów, że strona przeładowana jest treścią, a nawigacja znacznie utrudniona.  Z różnymi argumentami internautów można oczywiście polemizować, ale nie sposób nie zgodzić się z jednym – w 2014 roku każda strona powinna być responsywna. Tymczasem strona główna Weszło na smartfonie prezentuje się tak:

 

Na szczęście redakcja zapewnia, że trwającą pracę nad wersją mobilną.

Wygląda na to, że to dopiero początek zmian na rynku internetowych serwisów sportowych. Zwłaszcza, że większość z nich wymaga odświeżenia. Kto następny? 2×45.info? 90minut.pl?! A może ktoś inny?

[Fot. Unsplash]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze