Nowe oblicze serwisów piłkarskich. iGol, Weszlo… Kto następny?

Nie tak dawno swoją witrynę zmienił Przegląd Sportowy. Teraz wzorem największego dziennika sportowego swoje strony odświeżyły popularne serwisy piłkarskie iGol.pl oraz Weszlo.com. Moment na zmiany jak najbardziej dobry, bowiem myśli kibiców skupione są na mundialu w Brazylii.

Najpierw wszystkich zaskoczył iGol.pl.

Nowoczesna i przejrzysta szata graficzna odpowiednio dostosowana do urządzeń mobilnych to niewątpliwy atut nowego iGola. Co by nie mówić, serwis jest po prostu bardzo ładny.

Następnie zmiany zaprezentowało Weszlo.com. W porównaniu do poprzedniej wersji jest znacznie lepiej, ale…

…czytelnikom zmiany nie do końca przypadły do gustu. W komentarzach pojawiło się sporo zarzutów, że strona przeładowana jest treścią, a nawigacja znacznie utrudniona.  Z różnymi argumentami internautów można oczywiście polemizować, ale nie sposób nie zgodzić się z jednym – w 2014 roku każda strona powinna być responsywna. Tymczasem strona główna Weszło na smartfonie prezentuje się tak:

 

Na szczęście redakcja zapewnia, że trwającą pracę nad wersją mobilną.

Wygląda na to, że to dopiero początek zmian na rynku internetowych serwisów sportowych. Zwłaszcza, że większość z nich wymaga odświeżenia. Kto następny? 2×45.info? 90minut.pl?! A może ktoś inny?

[Fot. Unsplash]

Interesuje Cię praca w branży sportowej?
Sprawdź Akademię PracaSport.pl i nasz wysoko oceniany internetowy kurs dziennikarstwa sportowego. Poprawisz swój warsztat, a także zdobędziesz wiedzę z takich dziedzin jak marketing, SEO, PR, prawo oraz dowiesz się jak kierować swoją karierą i poprawić efektywność pracy.