Nowa moda na Facebooku – chwalenie się wynikami

Prowadzenie internetowych projektów sportowych wbrew pozorom do prostych nie należy. Codzienna walka o wzrost liczby unikalnych użytkowników i odsłon to chleb powszedni. Droga na “megapanelowy” szczyt jest długa i często kończy się bolesnym upadkiem o czym mogły się przekonać redakcje Futbol.pl czy Futbolnet.pl.

Każdy sukces cieszy i mobilizuje do dalszego rozwoju. Ostatnio wśród właścicieli stron, blogów i vblogów zapanowała moda na publiczne prezentowanie statystyk za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Moda ta nie ominęła także serwisów sportowych.

Arvind Juneja pochwalił się wynikiem jaki 1 czerwca osiągnął Fangol.pl. Tego dnia stronę odwiedziła imponująca liczba 115 tysięcy unikalnych użytkowników. Statystyki robią wrażenie, zwłaszcza w kontekście tego, że jeszcze rok temu tyle osób odwiedziło serwis przez cały miesiąc.

Rosnące słupki zaprezentował także Dominik Szarek. Jego piłkarski kanał Futbolove na YouTube odnotowuje blisko pół miliona wyświetleń miesięcznie.

Warto przypomnieć, że prekursorem chwalenia się wynikami było Weszło. Krzysztof Stanowski prezentując rosnące statystyki swojej strony – odpowiadał hejterom na komentarze w stylu “Weszło się skończyło.  Statystyki spadają”.

Co sądzicie o takim publicznym chwaleniu się wynikami? Obciach czy dobry sposób na budowanie pozytywnego wizerunku?

[Fot. geralt/Pixabay]

Marzysz o pracy w branży sportowej?
Rozwiń swoją karierę razem z nami! Akademia PracaSport.pl to pierwsza w Polsce, internetowa platforma edukacyjna dla osób z branży sportowej. Zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które przybliżą Cię do wymarzonej pracy w sporcie.

Kliknij i dowiedz się więcej