Artykuły

Nowa moda na Facebooku – chwalenie się wynikami

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Prowadzenie internetowych projektów sportowych wbrew pozorom do prostych nie należy. Codzienna walka o wzrost liczby unikalnych użytkowników i odsłon to chleb powszedni. Droga na „megapanelowy” szczyt jest długa i często kończy się bolesnym upadkiem o czym mogły się przekonać redakcje Futbol.pl czy Futbolnet.pl.

Każdy sukces cieszy i mobilizuje do dalszego rozwoju. Ostatnio wśród właścicieli stron, blogów i vblogów zapanowała moda na publiczne prezentowanie statystyk za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Moda ta nie ominęła także serwisów sportowych.

Arvind Juneja pochwalił się wynikiem jaki 1 czerwca osiągnął Fangol.pl. Tego dnia stronę odwiedziła imponująca liczba 115 tysięcy unikalnych użytkowników. Statystyki robią wrażenie, zwłaszcza w kontekście tego, że jeszcze rok temu tyle osób odwiedziło serwis przez cały miesiąc.

Rosnące słupki zaprezentował także Dominik Szarek. Jego piłkarski kanał Futbolove na YouTube odnotowuje blisko pół miliona wyświetleń miesięcznie.

Warto przypomnieć, że prekursorem chwalenia się wynikami było Weszło. Krzysztof Stanowski prezentując rosnące statystyki swojej strony – odpowiadał hejterom na komentarze w stylu „Weszło się skończyło.  Statystyki spadają”.

Co sądzicie o takim publicznym chwaleniu się wynikami? Obciach czy dobry sposób na budowanie pozytywnego wizerunku?

[Fot. geralt/Pixabay]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?
Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już ponad 500 osób wzięło udział w internetowych kursach dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Ponad 98% uczestników poleciłoby kurs swoim znajomym! Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

1 komentarz

Komentarze