Artykuły

Modny kierunek? Z telewizji do PZPN

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Ostatni transfer Piotra Dumanowskiego z Orange Sport do departamentu komunikacji i mediów PZPN pokazuje, że nowe media będą coraz poważniejszą konkurencją dla tradycyjnych telewizji i rozgłośni radiowych. Nie tylko w walce o kibiców, ale i pracowników.

Praca w telewizji to szczyt marzeń? Okazuje się, że niekoniecznie. Kiedy Tomasz Machała odchodził z Polsatu do serwisu NaTemat.pl – wielu pukało się w czoło. Telewizja to znacznie większy prestiż, oglądalność i pieniądze. Przyszłość to jednak Internet. Pokazuje to chociażby ostatnia okładka polskiego wydania magazynu Forbes.

Jak się okazuje nowe media to także popularny kierunek wśród dziennikarzy sportowych. Zwłaszcza, gdy pracodawca jest tak atrakcyjny i pozwala na tak dużą swobodę w działaniu jak PZPN i Janusz Basałaj. Najpierw szeregi Orange Sport opuścił Łukasz Wiśniowski, następny był Kuba Polkowski (przeszedł z Canal + Sport), a dziś swój transfer ogłosił wspomniany wcześniej Piotr Dumanowski. Warto także wspomnieć Hannę Urbaniak, która przed paroma miesiącami przeszła z poznańskiego oddziału Polskiego Radia do… kobiecego departamentu PZPN.

Świetnie prowadzony związkowy projekt „Łączy nas piłka” zyskał kolejną wartościową osobę. Z dużym prawdopodobieństwem nie ostatnią. Co to oznacza dla kibiców? Jeszcze więcej ciekawych materiałów, chociażby takich jak nietypowy wywiad Łukasza Wiśniowskiego z Robertem Lewandowskim.

[fot. splitshire.com]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze