Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Dyrektor marketingu Śląska Wrocław poszukiwany

Śląsk Wrocław rozstał się z dotychczasowym dyrektorem marketingu – Jackiem Kubiakiem. Co tu dużo ukrywać nie spełniał on oczekiwań władz klubu i przede wszystkim kibiców, którzy mieli sporo uwag do jego pracy. Uznawany on był za człowieka Piotra Waśniewskiego – byłego prezesa, który także rozstał się ze Śląskiem. Klub dziś za pośrednictwem swojej strony internetowej rozpoczął poszukiwania następcy.

Przed nowym dyrektorem spore wyzwanie i zapewne ogrom kłopotów. Śląsk szargany jest konfliktami pomiędzy władzami miasta, a właścicielem części udziałów – Zygmuntem Solorzem. Z klubu docierały także sygnały, że przewidziany budżet na działania marketingowe był bardzo skromny. Na pocieszenie dodam tylko, że taka patowa sytuacja nie może trwać wiecznie.

Poniżej treść ogłoszenia, które ukazało się na oficjalnej stronie Śląska Wrocław.

Obowiązki:
– opracowanie i wdrożenie strategii marketingowych;
– opracowanie i wdrożenie planu współpracy ze sponsorami;
– opracowanie i wdrożenie strategii budowy marki WKS „Śląsk Wrocław”;
– opracowanie i monitorowanie budżetu marketingowego;
– wdrażanie i rozwój działań promocyjnych, reklamowych i public relations (komunikacji z kibicami i sponsorami, akcji promocyjnych, programów lojalnościowych, badania satysfakcji kibiców i sponsorów);
– odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych;
– monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, potrzeb, identyfikacji potencjalnych grup klientów;
– planowanie rentowności produktów oraz osiąganie określonej wartości sprzedaży i udziału w rynku;
– opracowanie i wdrożenie polityki cenowej;
– nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów marketingowych oraz aktualizowaniu materiałów marketingowych.

Wymagania i kompetencje:
– doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych;
– udokumentowane sukcesy i osiągnięcia w ramach działań marketingowych i sprzedażowych;
– co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym;
– wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: marketing i/lub zarządzanie;
– umiejętność rozpoznawania i analizowania możliwości i potrzeb rynkowych;
– umiejętność zarządzania budżetami marketingowymi;
– umiejętność podejmowania decyzji i ustalania priorytetów;
– kreatywność, umiejętność inicjowania zmian, dynamizm oraz przedsiębiorczość;
– wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, wysoka kultura osobista.

Klub oferuje:
– samodzielną i pełną wyzwań pracę w klubie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
– wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności;
– pracę w przyjaznej atmosferze.

CV i list motywacyjny należy wysłać na adres mailowy: rekrutacja@slaskwroclaw.pl. Macie na to dwa tygodnie.

W kuluarach mówi się, że następca jest już wybrany. Najprawdopodobniej zostanie nim Adam Burak ze spółki Wrocław 2012 lub ktoś z bliskiego otoczenia ratusza. Czy rzeczywiście? Czas pokaże.

[Fot. Piotr Drabik/Flickr]

Interesuje Cię praca w branży sportowej?
Sprawdź Akademię PracaSport.pl i nasz wysoko oceniany internetowy kurs dziennikarstwa sportowego. Poprawisz swój warsztat, a także zdobędziesz wiedzę z takich dziedzin jak marketing, SEO, PR, prawo oraz dowiesz się jak kierować swoją karierą i poprawić efektywność pracy.

  • Mariusz Cieszewski

    Dzień dobry, uprzejmie proszę o podpisanie zdjęcia stadionu we Wrocławiu imieniem i nazwiskiem fotografa, pozdrawiam.