Artykuły

Koniec bloga marketingsportu.pl

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Ciężki jest żywot blogów o marketingu sportowym. Rodzą się i upadają. Wraz z końcem listopada na stronie marketingsportu.pl ukazała się ostatnia notka. Był to jeden z najdłużej działających projektów tego typu w polskiej sieci.

Blog prowadzony był przez 7 lat przez Kamila Kwaśniaka. Wcześniej działał pod nazwą reklaMAN. Zapytany o przyczyny zaprzestania blogowania autor odpowiedział:

Stronie zniknie z sieci w połowie 2016 rok (do tego czasu Kamil opłacił domenę). Czytelnikom z pewnością brakować będzie cotygodniowych podsumowań najważniejszych wydarzeń w branży sportowej, które były ciekawą dawką inspiracji.

[fot. Viktor Hanacek]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze