II edycja Konferencji Marketing Profesjonalnych Imprez Biegowych

Damian Jursza

Damian Jursza

Test

Moda na bieganie trwa w najlepsze. W przeprowadzonym niedawno przez portal Sport.pl – Narodowym Spisie Biegaczy wzięło udział ponad 60 tysięcy osób. Przybywa biegających, ale przybywa też imprez biegowych. Przed organizatorami takich eventów spore wyzwanie jak sprostać oczekiwaniom uczestników oraz wyróżnić się na tle silnej konkurencji.

Warto zatem zdobywać wiedzę i wymieniać się doświadczeniami z innymi praktykami. Najbliższa ku temu okazja nadarzy się w dniach 6-7 listopada. Wtedy w Poznaniu odbędzie się druga edycja konferencji poświęconej problematyce praktycznego wykorzystania marketingu w organizowaniu imprez biegowych. Podobnie jak za pierwszym razem konferencja organizowana jest przez Uniwersytet Ekonomiczny oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.

Program kształtuje się następująco.

Dzień pierwszy
9.00 – 10.00 Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15 Uroczyste otwarcie
10.15 – 11.30 Sesja I
Profil polskiego biegacza – prezentacja i dyskusja nad wynikami badań prowadzonych na
Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
11.30 – 12.00 Przerwa kawowa
12.00 – 13.30 Sesja II
Rola i zaangażowanie mass mediów w promocję biegania w Polsce
13.30 – 14.30 Przerwa na lunch
14.30 – 16.00 Sesja III
Współpraca i partnerstwo jako akcelerator rozwoju imprez biegowych
16.00 – 16.30 Przerwa kawowa
16.30 – 18.00 Sesja IV
Masowe imprezy biegowe jako skuteczny element promocji miast i regionów
19.00 Spotkanie integracyjne

Dzień drugi
9.30 – 10.30 Sesja V
A. Oczekiwania sponsorów wobec organizatora imprezy biegowej
B. Współpraca organizatora biegu z mediami – wzajemne oczekiwania i relacje
10.30 – 10.45 Przerwa na kawę
10.45 – 11.45 Sesja VI
A. Organizacja i zarządzanie klubem biegacza – dylematy i warunki sukcesu
B. Pozycjonowanie imprezy biegowej jako element strategii marketingowej
11.45 – 12.00 Przerwa na kawę
12.00 – 13.00 Sesja VII
A. Rola lidera w zespole – zarządzanie zespołem organizującym imprezę biegową
B. Zarządzanie marketingowe projektem sportowym na przykładzie biegu ekstremalnego
13.00 – 13.30 Podsumowanie konferencji i pożegnania uczestników

Wśród gości specjalnych m.in. Paweł Czapiewski, Joanna Fiodorow, Mezo, Tomasz Zimoch, Marcin Rosłoń.

Największym minusem konferencji jest cena – 400zł. Jeśli nie jest Wam straszna, to rejestracji możecie dokonać tutaj.

[fot. picography.co]

Nie przegap wymarzonej pracy!
Najlepsze oferty co wtorek na Twoim mailu.