Cracovia zatrudni marketingowca

Jeśli ktoś z Małopolski i okolic marzy o pracy w klubie sportowym, to teraz pojawiła się na to szansa. Specjalista ds. marketingu – to stanowisko na jakie pracownika szuka Cracovia.

Patrząc na zakres obowiązków będzie to musiał być trochę człowiek orkiestra. Kandydat powinien znać się na marketingu internetowym, mieć lekkie pióro i jeszcze ogarniać tematy patronatów i akredytacji prasowych. Sporo jak na jedno stanowisko, miejmy nadzieję, że proponowane wynagrodzenie będzie adekwatne do zakresu obowiązków. Nie ma jednak co narzekać, dzięki temu jest szansa na poznanie jak od środka funkcjonuje dział marketingu i biuro prasowe, w co by nie powiedzieć dużym jak na polskie warunki klubie sportowym. Tyle tytułem wstępu. Teraz konkrety.

Obowiązki:

  • opieka nad bazą danych,
  • komentowanie na blogach i forach społeczności internetowych,
  • prowadzenie kont w sieciach społecznościowych,
  • raportowanie i analiza wyników odwiedzin stron internetowych: Google Analitycs,
  • prowadzenie strony internetowej,
  • nadzór nad działaniami SEO,
  • zarządzanie kampaniami SEM,
  • relacje tekstowe live z meczów piłki nożnej i hokeja na lodzie,
  • współpraca ze szkołami i akademiami piłkarskimi,
  • prowadzenie internetowego biura prasowego,
  • przyznawanie i przygotowywanie akredytacji,
  • koordynowanie akcji charytatywnych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowany marketing),
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu marketingu,
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji,
  • wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów,
  • dynamizm i znakomita organizacja pracy,
  • biegła obsługa komputera,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • kreatywność, systematyczność i odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.

Zainteresowani muszę wypełnić ankietę rekrutacyjną online na stronie Comarch (to właściciel klubu).
W polu „Aplikacja na stanowisko” należy wpisać: Specjalista ds. marketingu – CRACOVIA. Pamiętajcie o załączeniu CV i listu motywacyjnego.

Na koniec mały, organizacyjny komunikat. Zaglądajcie regularnie na Twittera, tam wpisując tag: #pracawsporcie możecie znaleźć aktualne oferty pracy. Na blogu natomiast pojawiają się tylko wpisy dotyczące wybranych (nielicznych) ogłoszeń rekrutacyjnych.

[Fot. Piotr Drabik/Flickr]

Marzysz o pracy w branży sportowej?
Rozwiń swoją karierę razem z nami! Akademia PracaSport.pl to pierwsza w Polsce, internetowa platforma edukacyjna dla osób z branży sportowej. Zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które przybliżą Cię do wymarzonej pracy w sporcie.

Kliknij i dowiedz się więcej

  • Marketingowiec

    Czy wiadomo już, kto (i czy w ogóle) został zatrudniony?

    • pracasport

      Niestety nie wiem, ale rekrutacja trwała w lutym, więc najprawdopodobniej już zakończona.

      • Marketingowiec

        Myślałem, że można to jakoś sprawdzić w klubie – to by była fajna sprawa: po ogłoszeniach pojawiają się efekty, czyli kto został zatrudniony (i czy w ogóle, bo różnie to bywa, a czasem długo szukają).