Artykuły

Były rzecznik Legii w nc+

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Minęło kilka dni i już wiemy kto został nowym pracodawcą Michała Kocięby. Będzie to platforma nc+. Obejmie on w niej stanowisko  kierownika ds. komunikacji i PR kanałów sportowych. Pracę rozpocznie wraz z pierwszą kolejką ligową, czyli już 19 lipca.

Michał Kocięba jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja: marketing medialny i public relations). Wcześniej pracował m.in. w PAP, PZPN i Legii Warszawa. O zakończeniu współpracy ze stołecznym klubem pisałem tutaj.

Według oficjalnego komunikatu nc+ Kocięba będzie odpowiedzialny za promocję transmisji i magazynów sportowych, rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe, a także za wdrażanie nowych projektów medialnych angażujących kibiców.

Będziemy chcieli, aby kibice dostali od nas nie tylko najlepsze transmisje telewizyjne z najważniejszych wydarzeń sportowych, które oferuje platforma nc+, ale także unikalne materiały i dodatkowe informacje, które będą dostępne w internecie. Zaprosimy ich także do interakcji i dzielenia się swoimi przeżyciami w mediach społecznościowych, wszak wszystkich nas łączy wspólna pasja, jaką jest sport – deklaruje nowy kierownik ds. komunikacji kanałów sportowych.

Pierwsze nowinki mają pojawić się wraz ze startem nowego sezonu T-Mobile Ekstraklasy.

Już za kilka dni nasi ligowcy wracają na boiska. Mamy dużo ciekawych pomysłów angażujących fanów piłki, które będziemy realizować wspólnie z działem komunikacji. Jestem przekonany, że wykorzystanie doświadczeń Michała z ostatnich lat, zdobytych w klubach i organizacjach piłkarskich, bardzo nam w tym pomoże – przekonuje Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej Canal+.

[Fot. videocrab/Flickr]

Znasz już Akademię PracaSport.pl?

Jeśli pracujesz w sporcie lub jest to Twoim celem, nasza platforma edukacyjna jest właśnie dla Ciebie. Już blisko pół tysiąca osób wzięło udział w internetowych kursach przeznaczonych dla branży sportowej. Uczymy praktycznych aspektów z zakresu marketingu, dziennikarstwa, social media czy efektywnej pracy. Kliknij tutaj i wybierz czego chcesz się nauczyć.

Ponad 15 lat doświadczenia w branży sportowej. Od 2013 roku prowadzę bloga PracaSport.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu mediów, nowych technologii, sponsoringu i sportu.

Komentarze