Wokół instytucji autoryzacji narosło wiele mitów. Warto jednak pamiętać, że zarówno dziennikarze jak i ich rozmówcy nie są nieomylni i trzeba się liczyć z tym, że po spisaniu wywiadu mogą znaleźć się w nim omyłki, takie jak przekręcenie faktu, nazwiska czy daty. Wtedy autoryzacja może być bardzo przydatna. Dowiedz się…
Oto 10 podpowiedzi, które sprawią, że biznesowe eventy wykorzystasz zdecydowanie bardziej owocnie niż dotychczas. Z każdą z tych porad zapoznasz się w krócej niż minutę. :-) 1. Idź na event, nawet jeśli nie wybiera się na niego żaden Twój znajomy Większość ludzi jest w takiej samej sytuacji jak Ty -…
Networking przydaje się każdemu. Niezależnie czy Twoim celem jest znalezienie pracy, budowanie wizerunku czy sprzedaż produktu. Nieważne czy dopiero studiujesz, czy działasz w branży sportowej od wielu lat. Budowanie kontaktów biznesowych to ważna umiejętność, o którą warto zadbać z dużym wyprzedzeniem. Zacznij nawiązywać kontakty, zanim tak naprawdę będziesz zmuszony z…
Odpisać na mniej ważnego maila lub zaległą wiadomość na komunikatorze, przeczytać zapisany na później artykuł, posłuchać ulubionego podcastu – to czynności, na które w natłoku codziennych obowiązków zwykle brakuje nam czasu. Dowiedz się jak łatwo to zmienić.
Każdego miesiąca otrzymuję prośby o ocenę artykułów oraz zapytania jak dostać pracę w redakcji sportowej. Wiem też, że popularni dziennikarze sportowi takich zapytań otrzymują jeszcze więcej. Zazwyczaj moja odpowiedź jest zawsze taka sama: „Chcesz uniknąć rozczarowań? To rusz się z domu i porzuć pisanie sprzed monitora”.
Wdrożenie działań z zakresu employer brandingu kojarzy nam się z wydatkami. To oczywiste. Jest jednak kilka zasad, które można wprowadzić w swojej organizacji stosunkowo niewielkim nakładem czasu i pracy. Oto 5 podpowiedzi, jak w prosty sposób poprawić wizerunek firmy na etapie rekrutacji.
Co kryje się pod modnym ostatnio słowem employer branding? Dlaczego pracodawcy powinni budować swój pozytywny wizerunek? Jakie działania w kierunku pracowników i kandydatów wykonują podmioty z branży sportowej?
Blogowanie nie jest dla wszystkich, wymaga cierpliwości, ale też pewnych umiejętności. Jak szybko sprawdzić czy blog jest właśnie dla Ciebie?
Instagram to podstawowy kanał działań każdego Social Media Managera. Poznaj narzędzia, które mogą być przydatne w codziennej pracy.
Gdybym miał wymienić najbardziej popularne pytanie, które zadają czytelnicy PracaSport.pl, byłoby to: „Jakie studia wybrać, żeby zostać dziennikarzem”? lub w prostszej wersji: „Jak zostać dziennikarzem”?