Kojarzysz klub Real Murcia CF? Murcja to – słynące z pięknej katedry – siódme miasto pod względem wielkości w Hiszpanii. Real to drużyna, która przez 18 sezonów występowała w La Lidze. Obecnie klub przeżywa kryzys, ale za sprawą oryginalnego pomysłu stara się z niego wyjść przy pomocy kibiców z całego…
To, że w biznesie medialnym nie ma sentymentów dobitnie pokazuje ostatnia decyzja władz telewizji HBO. Po 45 latach nieprzerwanej obecności boks znika z anteny tej stacji. Z perspektywy amerykańskiego widza to koniec pewnej epoki.
Odpisać na mniej ważnego maila lub zaległą wiadomość na komunikatorze, przeczytać zapisany na później artykuł, posłuchać ulubionego podcastu – to czynności, na które w natłoku codziennych obowiązków zwykle brakuje nam czasu. Dowiedz się jak łatwo to zmienić.
Każdego miesiąca otrzymuję prośby o ocenę artykułów oraz zapytania jak dostać pracę w redakcji sportowej. Wiem też, że popularni dziennikarze sportowi takich zapytań otrzymują jeszcze więcej. Zazwyczaj moja odpowiedź jest zawsze taka sama: „Chcesz uniknąć rozczarowań? To rusz się z domu i porzuć pisanie sprzed monitora”.
Nawet najlepsze działania z zakresu employer brandingu mogą zostać łatwo zaprzepaszczone, gdy zapomnimy, że po drugiej stronie rekrutacji też jest człowiek. Kilka słów o moich negatywnych doświadczeniach z rekrutacją.
Mecze ligowe koszykówki (NBA), hokeja (NHL), bejsbola (MLB), futbolu amerykańskiego (NFL), piłki nożnej (MLS) i wyścigi NASCAR. Wszystkie mają wspólną cechę. Każdemu z tych wydarzeń sportowych towarzyszy uroczyste odśpiewaniu hymnu USA. Jak narodziła się ta tradycja?
Wdrożenie działań z zakresu employer brandingu kojarzy nam się z wydatkami. To oczywiste. Jest jednak kilka zasad, które można wprowadzić w swojej organizacji stosunkowo niewielkim nakładem czasu i pracy. Oto 5 podpowiedzi, jak w prosty sposób poprawić wizerunek firmy na etapie rekrutacji.
Miał być wielki sukces i powiew świeżości na rynku mediów sportowych w Polsce. Tymczasem po 4 miesiącach funkcjonowania u progu mundialowej gorączki – radio ZapinamyPasy.pl żegna się z słuchaczami. Powód to problem z dopięciem budżetu i brak perspektyw na zyski w najbliższym czasie.
Promowanie zdrowego trybu życia i wspieranie aktywności fizycznej u swoich pracowników to jedno z najpopularniejszych działań podejmowane w ramach employer brandingu. Od kilku lat obserwujemy duży boom na bycie fit i współzawodnictwo, co nie umknęło pracodawcom.
Co kryje się pod modnym ostatnio słowem employer branding? Dlaczego pracodawcy powinni budować swój pozytywny wizerunek? Jakie działania w kierunku pracowników i kandydatów wykonują podmioty z branży sportowej?