Nawet najlepsze działania z zakresu employer brandingu mogą zostać łatwo zaprzepaszczone, gdy zapomnimy, że po drugiej stronie rekrutacji też jest człowiek. Kilka słów o moich negatywnych doświadczeniach z rekrutacją.
Mecze ligowe koszykówki (NBA), hokeja (NHL), bejsbola (MLB), futbolu amerykańskiego (NFL), piłki nożnej (MLS) i wyścigi NASCAR. Wszystkie mają wspólną cechę. Każdemu z tych wydarzeń sportowych towarzyszy uroczyste odśpiewaniu hymnu USA. Jak narodziła się ta tradycja?
Wdrożenie działań z zakresu employer brandingu kojarzy nam się z wydatkami. To oczywiste. Jest jednak kilka zasad, które można wprowadzić w swojej organizacji stosunkowo niewielkim nakładem czasu i pracy. Oto 5 podpowiedzi, jak w prosty sposób poprawić wizerunek firmy na etapie rekrutacji.
Miał być wielki sukces i powiew świeżości na rynku mediów sportowych w Polsce. Tymczasem po 4 miesiącach funkcjonowania u progu mundialowej gorączki – radio ZapinamyPasy.pl żegna się z słuchaczami. Powód to problem z dopięciem budżetu i brak perspektyw na zyski w najbliższym czasie.
Promowanie zdrowego trybu życia i wspieranie aktywności fizycznej u swoich pracowników to jedno z najpopularniejszych działań podejmowane w ramach employer brandingu. Od kilku lat obserwujemy duży boom na bycie fit i współzawodnictwo, co nie umknęło pracodawcom.
Co kryje się pod modnym ostatnio słowem employer branding? Dlaczego pracodawcy powinni budować swój pozytywny wizerunek? Jakie działania w kierunku pracowników i kandydatów wykonują podmioty z branży sportowej?
Branża sportowa zachłysnęła się esportem. Zamiast rozwijać tradycyjny sport, szuka pieniędzy w grach komputerowych, tłumacząc to silnym przenikaniem się obu tych światów. Czy ludzie pracujący w sporcie rzeczywiście powinni zajmować się esportem?
Do osiągnięcia wymarzonego celu, jakim jest sukces w branży sportowej, niezbędna jest ciężka praca. Jak poprawić wydajność swojej pracy, lepiej planować zadania oraz znaleźć odpowiedni balans pomiędzy pracą a odpoczynkiem, dowiesz się z internetowego kursu “Efektywna organizacja pracy i osiąganie celów”, który od dziś dostępny jest bezpłatnie dla wszystkich.
W kwietniu 2013 roku pojawił się pierwszy post na PracaSport.pl. Wtedy nie zakładałem, że przygoda z blogosferą potrwa tak długo. Wytrwałość się opłaciła i dzięki temu czytacie właśnie urodzinowy wpis na nie tylko największym, ale także jednym z najstarszych blogów poświęconych branży sportowej w Polsce.
Blogowanie nie jest dla wszystkich, wymaga cierpliwości, ale też pewnych umiejętności. Jak szybko sprawdzić czy blog jest właśnie dla Ciebie?