Świetna akcja Lecha Poznań i Multikina

Przyzwyczailiśmy się już, że polskie kluby piłkarskie nie rozpieszczają nas spektakularnymi akcjami marketingowymi. Widząc jakiś spot reklamowy rzadko zdarza się pomyśleć – „wow, ale to było fajne” albo chociaż – „całkiem niezłe jak na budżety naszych klubów…”. W przypadku najnowszego filmu viralowego Lecha Poznań można tak wreszcie powiedzieć! Cel był jasny – zachęcić fanów do zakupu biletów na […]

XI Dni Biznesu w Sporcie

Już po raz jedenasty w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędą się Dni Biznesu w Sporcie. To chyba najciekawsza konferencja poświęcona  marketingowi sportowemu, organizowana przez środowisko akademickie. Dla wszystkich młodych ludzi zainteresowanych pracą w sporcie obecność powinna być obowiązkowa! Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 8-10 grudnia. Tradycyjnie już poświęcona będzie wszystkim biznesowym aspektom sportu […]

Koniec bloga marketingsportu.pl

Ciężki jest żywot blogów o marketingu sportowym. Rodzą się i upadają. Wraz z końcem listopada na stronie marketingsportu.pl ukazała się ostatnia notka. Był to jeden z najdłużej działających projektów tego typu w polskiej sieci. Blog prowadzony był przez 7 lat przez Kamila Kwaśniaka. Wcześniej działał pod nazwą reklaMAN. Zapytany o przyczyny zaprzestania blogowania autor odpowiedział: […]

Wpływ piłki nożnej na brytyjską gospodarkę – czyli najnowszy raport EY

Firma doradcza EY przygotowała ciekawy raport  pt. „Wpływ Premier League na gospodarkę Wielkiej Brytanii”. Przedstawione w nim liczby robią duże wrażenie i pozwalają z innej niż dotychczas perspektywy spojrzeć na rolę sportu w życiu społecznym. Dla osób związanych z marketingiem sportowym jest to lektura obowiązkowa. Według EY najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa generuje 3,4 mld funtów […]