Przeciętny piłkarz, niezły biznesmen i dobry manager
Historia Tomasz Magdziarza, współwłaściciela agencji managerskiej Fabryka Futbolu.
Historia Tomasz Magdziarza, współwłaściciela agencji managerskiej Fabryka Futbolu.
Przyzwyczailiśmy się już, że polskie kluby piłkarskie nie rozpieszczają nas spektakularnymi akcjami marketingowymi. Widząc jakiś spot reklamowy rzadko zdarza się pomyśleć – „wow, ale to było fajne” albo chociaż – „całkiem niezłe jak na budżety naszych klubów…”. W przypadku najnowszego filmu viralowego Lecha Poznań można tak wreszcie powiedzieć! Cel był jasny – zachęcić fanów do zakupu biletów na […]
Już po raz jedenasty w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędą się Dni Biznesu w Sporcie. To chyba najciekawsza konferencja poświęcona marketingowi sportowemu, organizowana przez środowisko akademickie. Dla wszystkich młodych ludzi zainteresowanych pracą w sporcie obecność powinna być obowiązkowa! Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 8-10 grudnia. Tradycyjnie już poświęcona będzie wszystkim biznesowym aspektom sportu […]
Ciężki jest żywot blogów o marketingu sportowym. Rodzą się i upadają. Wraz z końcem listopada na stronie marketingsportu.pl ukazała się ostatnia notka. Był to jeden z najdłużej działających projektów tego typu w polskiej sieci. Blog prowadzony był przez 7 lat przez Kamila Kwaśniaka. Wcześniej działał pod nazwą reklaMAN. Zapytany o przyczyny zaprzestania blogowania autor odpowiedział: […]
Firma doradcza EY przygotowała ciekawy raport pt. „Wpływ Premier League na gospodarkę Wielkiej Brytanii”. Przedstawione w nim liczby robią duże wrażenie i pozwalają z innej niż dotychczas perspektywy spojrzeć na rolę sportu w życiu społecznym. Dla osób związanych z marketingiem sportowym jest to lektura obowiązkowa. Według EY najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa generuje 3,4 mld funtów […]