Co klubowe sklepy oferują fanom?

Okres świąteczno-noworoczny sprzyja zakupom. To dobry moment, żeby sprawdzić jak w zakresie merchandisingu radzą sobie polskie kluby sportowe. Uwaga, momentami może być całkiem zabawnie. Dla kibiców artykuł będzie podpowiedzią jak spożytkować pieniądze znalezione pod choinką, a dla klubowych pracowników inspiracją co jeszcze można wymyślić albo co lepiej sobie podarować… Przez czapki po paski aż do […]

Wywiad z twórcami Enduhub.com

Z myślą o biegaczach powstał Enduhub, największy zbiór danych o zawodach w Polsce. O genialnym produkcie opowiadają jego twórcy – Sławomir Dębczyński i Tomasz Zdanowski.

Zostań Managerem Projektów Sportowych

Jak pozyskać sponsora do organizacji sportowej? Z jakich innych źródeł można finansować działalność klubu i zabezpieczać własne wynagrodzenie? Jak profesjonalizować i rozwijać polski sport? Odpowiedzi na te pytania udzieli szkolenie Manager Projektów Sportowych. Projekt dedykowany jest osobom, które w organizacjach sportowych działają, realizują mniejsze projekty w obszarze sportu i aktywności, ale nie znają odpowiednich narzędzi […]

Carlsberg ujawnił działania marketingowe na EURO 2016

Od 28 lat Carlsberg towarzyszy mistrzostwom Europy w piłce nożnej. W grudniu popularna marka piwna zapowiedziała jakie akcje marketingowe dla kibiców przewidziała z okazji UEFA EURO 2016™ we Francji. Niektóre z działań mogą być inspiracją dla osób pracujących w branży marketingu sportowego.