Kategoria

Artykuły

Kategoria
Artykuły

2020 rok bez wątpienia należał do Roberta Lewandowskiego. Polski piłkarz był numerem jeden na świecie, czego dowodem jest upragniona i długo wyczekiwana wygrana w Lidze Mistrzów oraz zwycięstwa w najważniejszych indywidualnych plebiscytach. Sportowo Lewandowski dawno wylądował na jednej planecie z największymi piłkarzami świata, a czy równie dobrze funkcjonuje w sieci,…

Artykuły

W 2020 roku wszyscy zachwycaliśmy się serialem “Ostatni taniec”, który opowiadał o ostatnim mistrzowskim tytule Michaela Jordana i spółki. Produkcja to absolutna perełka i jeśli jeszcze jej nie widziałeś to warto szybko nadrobić zaległości. Mający ponad 200 milionów subskrybentów Netflix oferuje także wiele innych filmów i seriali dokumentalnych z którymi…

Artykuły

Kulisy funkcjonowania topowych drużyn piłkarskich są w ostatnich latach dostępne bardziej niż kiedykolwiek. Poza oficjalnymi kanałami YouTube należącymi do klubów, gdzie można sporo zobaczyć, powstało także wiele niezależnych produkcji światowych gigantów takich jak Netflix czy Amazon. Najwięcej radości będą mieli fani Premier League, ale znajdzie się także coś dla sympatyków…

Porady

Wokół instytucji autoryzacji narosło wiele mitów. Warto jednak pamiętać, że zarówno dziennikarze jak i ich rozmówcy nie są nieomylni i trzeba się liczyć z tym, że po spisaniu wywiadu mogą znaleźć się w nim omyłki, takie jak przekręcenie faktu, nazwiska czy daty. Wtedy autoryzacja może być bardzo przydatna. Dowiedz się…

Porady

Networking przydaje się każdemu. Niezależnie czy Twoim celem jest znalezienie pracy, budowanie wizerunku czy sprzedaż produktu. Nieważne czy dopiero studiujesz, czy działasz w branży sportowej od wielu lat. Budowanie kontaktów biznesowych to ważna umiejętność, o którą warto zadbać z dużym wyprzedzeniem. Zacznij nawiązywać kontakty, zanim tak naprawdę będziesz zmuszony z…

OTRO Artykuły

Czy wkrótce kibice będą płacić za dostęp do ekskluzywnych treści w sieci? W Polsce media cały czas mają problem z przekonaniem internautów do opłat i model biznesowy opierają w większości na reklamodawcach. Tymczasem na zachodzie pojawili się medialni gracze oferujący sportowe treści premium w systemie abonamentowym, ze sporymi szansami na…